miercuri, 10 martie 2010

Vara, te mai asteptam mult?











6 comentarii:

matusalem spunea...

Asculta ce zice vulpoiul batran cand se uita la strugurii aia:
1. Cam neglijent cu amanuntele. Streashina casei trebuie inlocuita. Total. Zugraveala a fost facuta la repezeala.
2. Geamurile? Musai inlocuite.
3. Acoperishul? Ioi!
4. Masutza aia e geniala dar o sufoci langa leagan.
Shi ar mai fi, da prea m-a ros invidia, pana am disparut cu totul. :)

Turambar spunea...

Lucram la casa aia de aproape 5 ani. Daca nu 5, atunci clar de 3 ani. Am inceput cu ce era cel mai foarte esential: zidurile / consolidarea. Terenul la Telega este cunoscut pt faptul ca o ia la vale :). Casa este aia veche, parinteasca (a lui Flo). Facuta cu ceva zeci de ani in urma. In consecinta, primul an am facut zid de sustinere, de jur imprejur. Nu vrei sa stii cum a fost.

Pe urma, anul dupa am facut reparatii interioare.

Pe urma, anul dupa, am facut zidul din spatele casei, ca venea malul peste noi.

Pe urma, anul asta nu mai face nimeni nimic. Vreau liniste si pace: e criza. (Ei, ash! Zice o voce interioara. Vezi ca ti s-a daramat deja zidul la terasa - ala din spatele mesei si leaganului - au inceput sa curga pietrele din el - e fostul zid de sustinere al unui grajd - cum i-am luat acoperisul de pe el, cum a inceput sa vina la vale).

Deci anul asta facem zidul la terasa.

De-abia la anul avem in program acoperisul, cu stresini cu tot. Si ferestrele, evident.

Deci ai reusit performanta sa vezi cu ochiul tau de profesionist carcotas exact chestiile care (inca) nu sunt facute.

Pe rand... Pe rand...

:) :wink: :p

matusalem spunea...

Ma gandeam eu, da tot vulpoi invidios am ramas :)
Cat despre vara, vine ea, acu o fi in criza pe undeva. Pana isi revine mai avem de asteptat :)
Sanatate sa ai, ca restul vine de la sine.

vera spunea...

Minunat. Nu te invidiez, dar mi-ar place.
Si ce bine pentru ingerashele voastre... Asta, da, invidiez un pic.
Sint curioasa cum facetzi cu caldura excesiva. Ai pus AC?

Turambar spunea...

Nope. In general, la Telega nu sunt caldurile astea sufocante de la Bucuresti. Din contra, de regula seara este un pic racoare, chiar si vara. Si oricand exista varianta ferestrelor larg deschise. Pt ca nici tantari nu sunt...

Niciodata nu am simtit nevoia de aer conditionat. Chiar si verile astea cand aici in Buc a fost zapusheala groaznica, la Telega era ok. Radeam de taica-meu, care se plangea ca nu mai poate de cald, cand de-abia daca erau 30, hai 32 de grade. In schimb, pt noi era bliss... :)

molie spunea...

(in afara articolului) nene, stii filmul asta http://www.haqeeqat.org/2009/06/16/muslim-demographics-the-world-is-changing/ ?