luni, 8 martie 2010

Viitorul suna galben

Dau Omagiu la schimb contra Cartii rosii a lui Mao.

De ce?

Uite de-aia. Si de-aia.

Cum am ajuns la aceasta concluzie si la aceste linkuri? Cautandu-l pe Sergiu, cf. unui tip din partea lui Teo-Phyl, am dat cu ochiul prin studentii de la Rutgers.

Si ati vazut si voi ce am gasit.

Va rog eu, mai uitati-va inca o data si numarati cati sunt caucazieni, cati sunt indieni si mai ales si mai ales cati sunt chinezieni.

Mda. Viitorul este deja prezent, fratzilor. Care ai pastrat o carticica de-aia roshie? Ca o sa avem nevoie in anii care vin...


18 comentarii:

Camil Stoenescu spunea...

numai unul si unul. dar lasa, ca nici ei nu mai cred in bazaconiile lui Mao

Anca spunea...

Ei, da, ti se-nmoaie putin picioarele...

Pe Sergiu l-ai gasit?
L-ai recuperat?
Face un guest post? :)

(Off-topic-u' de dimineata --
ca-i dimineata deja. :) )

Turambar spunea...

:) Buna ideea cu guest post pt Sergiu. Alo, Sergiu, unde esti?

:)

Anca spunea...

Daca cine te-a trimis unde te-a trimis, te-a trimis de-asta si te-a mai si trimis bine, atunci eu as zice ca merita sa-i facem si un sindicat intreg lui Sergiu intru obtinerea post-ului aluia. :)

Turambar spunea...

M-am gandit si eu la varianta asta. Ca este cam singurul Sergiu de pe pagina aia matematica a Rutgers-ului (am cautat, sa nu crezi ca nu am cautat).

Dar nu cred. E f putin probabil. Daca este asa, as fi mai mult decat incantat si onorat. Dar nu cred. Ceva in semnatura lui stilistico-retorica spune ca este mai degraba un lup tanar, nu un grizonat intzelept care studiaza teoria relativitatzii.

Dar poate ne risipeste indoiala Teo-Phyl.

PS: Desi, daca Teo-Phyl spune ca il stie, si tinand cont de varsta lui... Hmmmm. Teofile, vino bre si spune ceva intru dezlegarea misterului, bre intzeleptule activist, bre cetatzeanule implicat in treburile cetatzii...

:)

Dar poate

Anca spunea...

...da-ti dai seama ca indiferent daca e sau nu e Klainerman, mie acu' mi s-a pus o deosebit de natanga pata pe desteptaciunea-i si pana nu aud vreo doo vorbe de la domnu' profesor nu mai am liniste, nu? :)

Turambar spunea...

Uite aici doo vorbe de-ale lui:

http://www.math.princeton.edu/~seri/homepage/papers/telaviv.pdf

This has led to the popular point of view, coined by Wigner [Wi] as "The unreasonable effectiveness of Mathematics", according to which mathemat ical objects or ideas developed originally without any reference to Physics turn out to be at the heart of solutions to deep physical problems

:)

Anca spunea...

See what I mean? That's HQ music and it's hiiighly addictive. Alright, now I reaaaally really want some more! Pfffff, uite-asa-ti vin ideile, dom'le, in buza diminetii -- acum vreau nu numai un sindicat pentru Serje, da' vreau unu' pentru magnetizarea tuturor desteptaciunilor romanesti de esenta, regardless of the location. Si n-am sa stau degeaba in sensul asta. :)

Turambar spunea...

Lasa-ma, ca am treaba. Chiar incerc sa intzeleg ce zice omul asta aici. E miezul noptzii si simt ca ma urc pe Riemmann acush-acush. Si daca termin biscuitzii ashtia si trec la whiskey, cred ca il dezgrop si pe Lorentz. Matematicianul, etologul, care o fi, numai sa vie dracu' sa ma tzina de frunte :)

Finally I want to distinguish my proposal from another, more radical, point of view, discussed in this conference, according to which Mathematics ought to become fully engaged with the great problems of Chemistry, Biology, Computing, Economics and Engineering.

Though I strongly suspect that one day some, still to be discovered, deep mathematical structure will help explain some of the important features of complex biological systems, we are very far from that.

It is certainly to be hoped that individual mathematicians will make significant contributions to these fields but it is unrealistic to think that Mathematics can fully embrace these areas while maintaining its inner continuity, coherence, and fundamental commitment to rigor.

We have to distinguish between the core of Mathematics, where I believe the basic physical theories ought to belong, and various problems of Science and Engineering where mathematicians can play a very useful role.

Anca spunea...

Ceeeeeeeeeee draguts, ca FIX pasajul ala (plus/minus oareceva) i l-am pasat si eu unui good friend batran si londonez intru starnirea interesului! =)) Vezi cum dau eu bussssna in spatiu' vital al omului, ca sa pacatuiesc si capital, si modern, vorba Lorenz-ului? :D
Abia ACUM am ajuns sa ma bucur ca-s o hibridoshenie de matematica si arte plastice!
Serios, hai sa facem o treaba misto cu Sergiul asta -- daca e ALA, bine, daca nu, om avea doi. :)))

Turambar spunea...

:) Nu vine el pe aceste bicisnice plaiuri de random funk de politica, sondaje, barfa si Brel Bowie Bach, via Film Noir, rushi si useless rants. Lasa-l, ca e prins in manifoalde... )

Anca spunea...

Bai! Pe mine la sah cu piesele gri sa nu ma inviti, daaaa? Eu nu lucrez decat cu posibilitati actualizate sau neactualizate, nu si cu posibilitati expirate pe raft! :))
Io nu ma las, noooo way! Domnu' profesooor, nu ma las!

Turambar spunea...

N-auzi, bre, ca nu vine... :) Ia cu cozonac, pan' nu se termina

Anca spunea...

Vaaaaaai, vaaaaaaaaai, cum nu ma cunosti tu pi mini, veru' Turambar...., pfffff! =))

Eu vreau sa vie! :))))

Adinel spunea...

Pai cred ca Sergiu e ca ultima parte din povestea ta despre congresul PSD, aia cu 12 angry men... :) Nu mai apare ca deja si-a format lumea o parere. Intre timp tin sa te anunt sa nu mai esti singurel in a explica date, Google's got your back! In curand ai ceva de spus bagi un flash ca pe iutub. Cineva va avea ceva de comentat iti va corecta datele sau iti va da link catre un alt flash :P Cum ziceai tu? Coooomin'!

Anonim spunea...

Tura, vezi ca omul a pus ghilimele. Cauta si vei gasi, dar la alta litera:)

vera spunea...

Ce vretzi sa stitzi despre Seri Kleinermann, sau cum s-o scrie? Un baiat foarte dragutz. Are si un frate, mai mare.
SK e matematician. Nascut in '50-'52, cam asha.
Smart Jewish guy.

Turambar spunea...

:) Stim, am vazut.

... Ca e smart :)