luni, 15 martie 2010

If you don't care



If you didn’t care what happened to me,
and I didn’t care for you,
we would zig zag our way through the boredom and pain,
occasionally glancing up through the rain,
wondering which of the buggers to blame
and watching for pigs on the wing.

----

You know that I care what happens to you,
and I know that you care for me,
so I don’t feel alone,
or the weight of the stone,
now that I’ve found somewhere safe
to bury my bone.
And any fool knows a dog needs a home,
a shelter from pigs on the wing.

1 comentarii:

al_core spunea...

no, atunci când ai lansat leapșa aia am vrut să las un comentariu în care să zic "animals, ftw!"
un motiv ar fi acela că albumul ăsta are în el și prețiozitatea și chiar manierismul de mai târziu (wall, final cut) dar, mai ales, ultimele filoane de răzvrătire adolescentină de pe saucerfull, ummagumma, atom heart...
și alt motiv: pentru că am dormit o noapte înstelată în vamă (vama aia de hăt, demult) cu capul pe un casetofon cu autorevers care mi'a impregnat toți neuronii cu albumul ăsta