vineri, 30 mai 2008

Cum vi s-a parut?

I mean emisiunea electorala de la Pro TV.

Oprescu, cel care va face o autostrada nord - sud "paralela cu inelul median". Adica o linie paralela cu un cerc. Moment in care atat Orban, cat si restul, fie au mustacit ironic, fie au hohotit pur si simplu.

Casa lui Gusa construita, la inceputul emisiunii, cu ajutorul parintilor si socrilor, ca la sfarsitul emisiunii sa faca apel la conversatia cu "mama sa, invatatoare pensionara". Daca vedeai casa la inceput, iti dadeai seama ce invatzatoare pensionara e mama lui Gusa.

Orban imbracat intr-o camasa mizerabila (n'importe que era in galbenul partidului) si incalcand in mod constant timpii de vorba.

Diaconescu, precum de obicei, stingher si back office.

Blaga, lemnos si tzapan si solemn. Si a primit si un benoclu.

Damn. Chiar ca nu stiu cu cine sa votez. Si zici ca stii sa joci bridge, Orbane? Ca altminteri chiar nu te-as vota de nici o culoare, mama ta de liberal cu chitara si cu paru dat pe spate.

O pica. Doua trefle. Contra. Bine, dom'le, fie. Joaca'le tu... :)

15 comentarii:

Anonim spunea...

nu m-am uitat la emisiune.
nu mă mai uit la nicio emisiune.
nu mai votez.
mă duc drakului.
plec din ţară.

Anonim spunea...

De ce esti rau? :)
Orban nu avea camasa murdara. Asa i-o fi ales sotia: galbenul ala..sters-galbejit. De cateva zile nu mai iese din ea.
Pacat ca nu am vazut si apartamentul de 870.000 de euroi al lui Blaga! Ce-o ascunde in el? Tablourile lui Bombo?

finix spunea...

Mi s-a pãrut cam asa:
Nu m-a impresionat vreun candidat.
Doi m-au enervat: Cozmin si Oprescu
Unul m-a induiosat: Diaconescu
Ceilalti doi pauza. Nimic interesant. Poate ca de unul dintre ceilalti doi am avea nevoie, ca de tzircus in functii de administratie ne-a cam ajuns, desi ne-am distrat ca nimeni altii. Votati cu grija. Cu oricare, dar nu cu Oprescu. Am zis.

Anonim spunea...

Draga Turambar, ai ocazia sa cistigi niste bani. Cotidianul a lansat un concurs, cine nimereste mai aproape scorul primului clasat la PG.Te inscrii? Sau deja ai aplicat? :)

Turambar spunea...

Neah. Deontologia profesionala ma impiedica sa blah blah. In plus, I'm sure there's some fine print concerning the bloody pollsters and how they should rot slowly in Hell si de'alde de'astea carele ne impiedica sa participam la maretu poker electoral organizat de prestigioasa ofici... cotidiacina Cotidianul. :)

Unde zici ca e linku ala? Femeieeee! Vin' incoa', ca am sa'ti dau o treaba murdara, da' lucrativa...

:) :p

Diana Adela Martin spunea...

pentru ca niciunul din discursurile electorale nu m-au convins m-am gandit sa votez cu cine e mai dragut. dar la naiba, si aici imi e la fel de greu sa aleg.

P.S. maine: Steaua sau Dinamo? ;)

Turambar spunea...

Cel mai frumos? Petre Roman, desigur :)

Steaua - Dinamo? Chiar nu stiu. O sa fie strans.

Txs for the tip. Cu nebunia asta, uitasem.

N-am uitat ce-am discutat mai demult: la IRB ne vedem in tribuna :)

Bogdan spunea...

Eu am scapat de intebari. Nu ma uit la nici o emisiune electorala :))

da' nici nu plec. Numai de-al dracu' nu plec, sa stau in gatul alora care vor sa plec :p

Si de votat am eu pe unul de-l votez, cam ca in turul 2 din 2000, raul ce mai putin rau, un trisor ca toti aialalti...

Turambar spunea...

Unde dracu sa mai plecam acum, Bogdane, cand de-abia ne-am invatzat cu culcusul? Stii si tu cum e in Strainezia: cute, polite, but friggin'ly alienating.

Si eu tot in logica asta stramba a celui mai mic rau sunt. Pastele si crucea mamii ei de viatza, cum ar zice bunica'meu :(

Amona spunea...

Turambar,

Asa e..peste tot e rau! Intrebarea e insa - Cum aducem "binele" si cum scapam de "rau"? insa eu ma tem sa nu dam in faza "rau cu rau, dar mai rau e fara rau"..Hmmm..nu stiu daca "raul" cel mai mic, e chiar "rau" sau se preface? Tu ce zici?

Turambar spunea...

Din pacate, binele nu se aduce cu ushurintza, doamna.

Citeam deunazi despre o regula privitoare la catastrofe: perioada de recuperare / revenire / tamaduire nu are cum sa fie mai mica decat perioada in care s-a petrecut evenimentul catastrofic.

Iar daca va ganditzi ca la sufletul nostru tot au futut, ierta-ta-mi fie expresia, comunistii si rusii timp de vreo cincizeci de ani, atunci facetzi si Dvs socoteala aia simpla si rea.

Uitati-va la spanioli. Cat timp i-a tocat Franco si i-a tinut intru indobitocire, si cat timp le-a luat sa-si revina si sa regaseasca vitalitatea aia luminoasa.

:(

Diana Adela Martin spunea...

mai, de petre roman mi-a placut cand aveam 6 ani. ii scriam scrisori pe spatele fluturaselor electorale. imi raspundea. de fapt mama facea asta - insa am aflat prea tarziu. eram deja indragostita.

niciun nu poate sa poarte o helanca asa cum o facea el.

draga petre, o sa te caut pe buletinele de vot. vei fi acolo?

aceeasi diana

turambar: IRB then :)

Turambar spunea...

lol. domnitza, suntetzi de o feminitate inevitabila :) nu va mutatzi la argesh, sa votatzi cu cristi boureanu?

:)

IRB will be. 7 - 21, daca nu ma inshel. trebuie sa cautam programul si sa operatzionalizam: unde, cum, la ce meci.

Diana Adela Martin spunea...

ah .. dar cristi boureanu nu-mi place. raman in bucuresti.

Turambar spunea...

Daca vrei, pot sa il chem. Especially for you... :)