duminică, 14 martie 2010

Stance: Beat the Devil

5 comentarii:

vera spunea...

Nici macar faptul ca l-as vedea pe Peter Lorre, pe care il ador, nu m-a consvins sa vad acest film, din cauza lui Lollo. Ma enerveaza peste orice imaginatzie si imi strica orice combinatzie la care participa si ea, si eu.
P.S. Sa ma spun? O sa ma dezmoshteneshti si nu o sa imi mai dai buna ziua pe strada: I don't like Humphrey. Especially his mouth and his voice and the way he pronounces words. Most nothing, in the end. Ce-o fi vazut fata aia la el, daca mai pui si diferentza de virsta?

Turambar spunea...

Drept sa-tz spun, nici mie nu prea imi place. Fata de Sterling Hayden sau de Richard Widmark...

Deci stay cool. Deci nu te dezmoshtenesc. Deci si aici suntem cam pe-acolo cu gusturile :) :wink:

vera spunea...

Sint profund gratitudinoasa. Mereu am alte gusturi decit altzii - cei din jurul meu (nu chiar totzi, dar majoritatea)- si deja ma simtz prost sa zic. Ca am sentimentu ca pare ca o fac pe nebuna.
(Acum ma ciondanesc cu citeva persoane diferite, din diverse tzari, in legatura cu Concertul lui Radu Mihailesc. Si asta deja dureaza de vreo doua luni.)

Turambar spunea...

Nu l-am vazut inca. Nu pot sa-mi dau cu presupusul. Am citit doar niste cronici, cum ii sade bine telectualului gomos, care-si face deja o parere despre film fara sa-l fi vazut :)

vera spunea...

Vezi-l, vezi-l. Ca, uite, sint curioasa ce o sa crezi dta, care pari sa ai gusturi mai putzin conservatoare si sa nu te lashi asha de tare dus de sentimente manipulate ca massele.
Deshi, desigur, era mai bine sa nu fi citit NIMIC inainte, ca mine, care m-am dus sa-l vad 95% virgina. Nu stiam decit ca a facut un tabac la Paris.