joi, 11 martie 2010

Marketing, nu minciuna



Orice asemanare cu realitatea este gratuita, fortuita, intamplatoare, aleatoare si mai ales si mai ales rautacioasa si malevolenta si se pedepseste, vorba lu' Groparu, cu IP ban pe loc si cu veshnica blestemare de ateu care stie sa descante de deochi si, in consecintza, le are cu energiile paranormale.

Deci sa nu zicetz ca nu v-am spus.

Deci Subaru, da?

Vavavoum... :) :wink:

Courtesy of CTI97, nesecata noastra sursa de poze ironice mishteaux si inutile. O dedicatzie speciala, de asemenea, lu' Petreanu (aici boxele fac reverb de microfonie: nashu-nashu-ashu-shu-shu-uuuUUU, si nashu' se ridica in picioare sa vada care indrazneshte sa nu marce banu'), Petreanu care a zis ca daca-l omoara N'Draghetta, ii lasa Subaru din dotare moshtenire lu' Zoso.

Ar vrea el... Huooo! Necunoscatoru. Bre Zoso bre, tu sa shtii ca Subaru nu se primeshte, se cashtiga, nu se da, se moshteneshte, shi doar in familie, nu la totzi bloggerii, si mai ales shi mai ales nu se poseda, se merita.

:rofl:

3 comentarii:

cti97 spunea...

Alta cu Subaru: http://www.youtube.com/watch?v=tfgkL_hBOPw

Theophyle spunea...

am mers cu un Subaru 6 ani, in afara de benzina si ulei nu am deschis motorul.

Masina formidabila!

Turambar spunea...

@ CTI97: :) O stiu. O stiu de ceva timp. Raman, totusi, la Forrester :) :wink:

@ Theophyl: prima mea mashina de care imi place cu adevarat. O calaresc, o bag peste tot si cu cat o conduc mai mult, cu atat o descopar mai bine si imi place mai mult de ea :)