sâmbătă, 5 ianuarie 2008

Pun pariu ca nu le-ati mai ascultat de mult

De mult. Cam de pe vremea Revolutiei, cand erau date in mod obsesiv la TV.

Tanita Tikaram
- Twist In My Sobriety.

Chiar mi-era dor de melodia asta. Si, dintr-o data, it just popped into my mind the name. Noroc ca mi-am amintit-o: Tanita Tikaram. Puterea aliteratiei.

Inca mai am una de amintit, tot din aceeasi perioada: aia instrumentala la saxofon, cu o tipa sexy. Tu-du, tu-duuum. Are cineva idee cum se numea melodia?


Enjoy. Pana la Judecata De Apoi :)



LATER EDIT: Inca una, tot din aceeasi perioada, care starneste cam aceleasi amintiri mellow pentru cei din generatia noastra. Sinéad O'Connor: Nothing Compares To You.

4 comentarii:

oceania spunea...

Nothing Compares To You e una din melodiile ale care parca nu se demodeaza de loc

Turambar spunea...

:yes: :)

Insa, pe de alta parte, nici nu am mai auzit-o de mult timp. Nu se demodeaza, dar nici nu se difuzeaza, cum ar zice studiourile teritoriale

Anonim spunea...

Tu-du, tu-duuum = Lily was here
http://youtube.com/watch?v=XhSx8uKdD5o
Enjoy!

topitop

Turambar spunea...

Damn! Me and my failing memory. Of course! :slap:

Bolshava spasiba, precrasnaia djentchina. You are a real useful Belea, ma belle, ma brute.

:whistling: Tu-du tu-duuuum :whistling:

Topitop minitop.

:)