vineri, 26 martie 2010

Horizontal Wisdom

That's so totally cool... I mean, it's so like you're gonna love it, man. A real piece of fun. You have to watch it, Daddy'O. Comme on, don't be such a bore. It's groovy.

Although I have the uncomfortable feeling that I'll sleep outdoors for the next couple of days.

Or weeks.

Or months.

No, not years. It's not that bad. Just a couple of months. Lucky me: spring is in the air.

:D



Courtesy of Rezistentza Urbana, care nu ii stiam sa fie asa de NSFW. Bravos natziune! Halal intelectuali are tzara asta. In ce hal am ajuns dom'le...

:rofl:

7 comentarii:

Anca spunea...

(Am trecut doar sa-ti las asta pentru perioada de asceza. Fug, ca deja parc-aud voci: Te lepezi de satana?" =)) )

vera spunea...

Nu atit dormitul a la belle etoile, cit reluarea vizitelor la terapist mi se pare ca ar trebui sa fie approachul lui Flo. Si, fii atent, inca 1 an si M se va uita pe blogul tau! la 10 ani... in ziua de azi... nu am dubii.
As to the video, let me tell you this: it may be funny, dar 95% is a stunt.

Turambar spunea...

lol. evident ca e stunt. e 105% rautacism anti-feminist si misogin si porcofer si, therefore, al naibii de cool in aceasta epoca in care atitudinea corect politica ne impresoara si femeile ne napadesc.

nuuu! nu maaa duuuc! nu mai vreau. am terapia mea prin ruuugby. nuuu! nu ma ducetziiii. nu mai vreaaaauuu. acolo ma bate si ma face sa spun tot.

pardon: asta e alta institutzie. mai incurc si eu amintirile din cand in cand...

:rofl:

M? 10 ani? Alea alea? Crezi ca nu n-am gandit? Mizez pe faptul ca a fost deja, ca a vazut ca-i plictisitor, not in her age bracket habits, si atunci il ignora cu dispretz suveran. Si cand se va intoarce va avea deja 14 ani sau 16 ani si deja va fi vorba despre altceva :) :wink:

(spuse el, plin de wishful thinking pan' la gat)

Anonim spunea...

Peste 10 ani doar oamenii de stiinta vor mai sti sa citeasca :)

Mai bine iti faci un videoblog

Anca spunea...

Auzi?... Stii la ce ma gandeam acum? Daca Horizontal Wisdom arata asa, nu vreau sa stiu cum ar arata in creierasu-ti Vertical Wisdom! =))

I'm already invaded by songs of war. :D

Turambar spunea...

@ Anonim: :) Optimistule... :p

@ Anca: Aaaa, ce amintiri placute imi starnesti in mintea mea cea plina de creer. Cum de am uitat de o asemenea bijuterie de umor cinic, de tongue-in-cheek genre movie, de pricepere cinematografica, de film bine facut?

Mersi ca mi-ai starnit neuronii sa fac un post separat. Thou Oddball...

:D :friends: :bow:

Anca spunea...

Cu drag si cu dedicatie, veru' Turambar. :D