duminică, 21 martie 2010

Incepe viata

Din seria "Copiii nostri". Azi, copilul lui Catalin.

13 comentarii:

Anonim spunea...

Turambare, maică, ăsta-i pasul următor din programul de creştere a natalităţii? :-)
După primul, ăla cu "iaca de ce e bine să faceţi copii".
Etapa a doua, "iaca ce rezultă". :-))

vera spunea...

Catalin, nu stiu cine esti, dar copilul e TARE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sa-tzi fie sanatos si sa aiba noroc.

Turambar spunea...

@ Dyakritikos: Haide, bre, ca pustiul e beton de haios. Lasa, nu te ascunde dupa tufis cu ratzionalizari de-astea. :)

@ Vera: Catalin Mitroi e unul din prietenii nostri. Dansii l-au comis recent pe asta micu. Fain, nu? :)

Rejina spunea...

Like like lie....still, nu pot s anu intreb de ce nu a aparut inca si singurul colorad de sex masculin din neam...:)))

Eu si doar eu spunea...

Deci ciutanul este genial .. jur :)))

Foartetare l-a prins cine i-a facut poza ..

Turambar spunea...

@ Rejina: rabdare... rabdare... o sa fie... o sa fie.. :) :p

Anonim spunea...

Turambare, tocma' d'aia zic, că-i haios. Îţi vine să creşti natalitatea pe loc. :-)

Turambar spunea...

Sa trimitem un consultant de specialitate de la noi, de la pravalie? Ca avem shi de-astia. Ce, crezi ca suntem unilateral dezvoltatzi, ca facem doar sondaje? Ne pricepem la de toate, doamna. La de toate. Inclusiv la fotbal, politica si la facutul copiilor

:D

Anonim spunea...

Turambare, offtopic, maică: făcui nişte săpături p-aci, nu-nţelegeam de unde "dyakritikos". Io-s "diacritica" şi aşa mă semnez de fiecare dată, în rarele ocazii când comentez pe blogurile altora. (Că de obicei îs prea ocupată cu al meu.) M-amuză că m-ai botezat "dyakritikos", da' am impresia că mă confunzi cu altcineva care comentează - anonim? - pe aici, mult mai des decât mine.

(Şi acu', în sfârşit, mi s-a lămurit un mail de-acu' juma' de an, de la un om care-mi zicea că m-a mirosit şi el c-aş fi aia de-i zice turambar "dyakritikos". Nu-s, frate! Parol!)

Anonim spunea...

Turambare, că te pricepi la făcutul copiilor mi se pare mai mult decât evident. Cu sondajele n-aş băga mâna-n foc, că nu ştiu evalua. :)

Turambar spunea...

Roger that. Scuze. Te-am confundat cu altcineva care vine pe aici si scrie cu diacritice si atunci i-am propus sa iasa din anonimat si sa-i spun Dyakritikos.

Acum intzeleg shi eu :)

Rejina spunea...

si nici la facutul baietilor, ca sa fim mai precisi :)))))

Turambar spunea...

:p Da' de unde sthii tu ca poate al treilea nu iese baiat? Sau o sa fiu ca Verde-Voda Imparat, cu trei fete si cu o imparatzie de impartzit intre ele.

Stai asha, ca ala avea trei feciori. Trei fete avea Othello.

Ba nu. Regele Lear. Unchiu' lu' Hamlet, ala din Anglia, de l'a trimis tac'su la bursa cu Rosenkrantz si Guilderstein :) :wink: