duminică, 7 martie 2010

Sunt o victima

Ieri, dat fiind ca a fost ziua ei, in mod automat a fost si baba. Si ati vazut si voi ce iures si ce vaj a fost. Zloata, ploaie, frig si vifornitza. A protestat ea, doamna vietzii mele, a spus ca nu-i adevarat, ca ea nu s-a pus in ziua aia, ca ea e in alta zi. Nu stie inca in care, dar o sa-mi spuna la momentul potrivit. Degeaba: natura spunea cu totul altceva. Era baba ei.

Azi, ca i-a trecut ziua de baba, ia uite ce frumos si ce soare si ce pasarele sboara in inaltul cerului. Doua anotimpuri complet diferite, doua lumi, doua emisfere.

E clar: trebuie sa ma apuc sa scriu o lucrare stiintifica despre validitatea superstitiilor mitologico-meteorologice asociate riturilor de primavara balcanice in privinta identificarii tipologiei psihologice, morale, estetice si atitudinale a femeilor din spatiul carpato-danubiano-pontic. O trimit la Nature, sa afle toata lumea citind paginile acestei prestigioase publicatii religioase ce victima sunt eu, cu cine traiesc eu in casa asta, cum ma pedepsesc mama Natura si tata Dumnezeu cu marea apriga corelatzia Lor pentru pacatele vietii anterioare, vietii prezente si tuturor vietilor mele viitoare.

PS: Aveti idee unde gasesc pe Internet registrul cu cine in ce zi este baba? Sa stim si noi cui sa-i multumim pentru this glorious spring morning.

7 comentarii:

Carmen spunea...

Păi baba e bătută-n cuie,e ziua (nu si luna sau anul) in care te-ai născut, eu de ex pe 21=> 2+1 baba mea a fost pe 3, acum vei stii ce si cum :D

Turambar spunea...

Deci e clar, da? Deci s-a demonstrat stiintific, da, ca ieri a fost ziua lui Flo, da? Deci sunt o victima, da? Deci pot sa fac reclamatie la Protectia Consumatorului sau la Avocatul Poporului? Deci ar trebui o institutie incapatoare precum fosnirea matasoasa a marilor cu sare care sa ne apere pe noi sotzii martiri de persecutziile sotiilor nascute pe 6, da?

:rofl:

vera spunea...

Eu gasesc ca solutzia cea mai buna/eleganta/eficienta este damage control. Cum nu potzi schimba lucrurile, traditziile, idiosincraziile lui Flo, data de 6, vremea, etc., minimize the damages. Fa si dta un gest si fa-i o placere, o surpriza, un ceva. Care stii tu ca merge la sigur si o alina de tristetzea vremii urite de ieri. Trust me!

matusalem spunea...

Ca sa te scotzi, eu zic sa-i iei ceva frumos. Ca de exemplu o camasa care tzi se potriveshte si ii place culoarea ei :)
La multzi ani !

Loda spunea...

La noi in Ardeal, baba ti-o alegi tu, in ce zi vrei intre 1-9 martie.Eu imi aleg intotdeauna 5 martie (din anumite motive) si in ultimii ani, e cea mai urata dintre toate babele.Anul acesta a fost frig si viscol, dar nu am avut cum sa o sucesc, doar sa proclam ferm ca ,,eu nu sunt asa" :)

Rejina spunea...

si eu stiam la fel, si-o alege fiecare in intervalul 1-9 martie, deci n-are legatura cu ziua de nastere...dci Flo are dreptate...girl power...daca te consoleaza cu ceva, eu am ales 6 ca in fiecare an...e ziua lu' dudu...deci are legatura cu ziua de nastere...da a altuia... :D

PS: sa ne traiasca sotia, ver'soara, fratele si varu!!!

raluk spunea...

eu una nu cred in babele astea . asa ca daca vrei sa oferi ceva sa oferi din inima