sâmbătă, 13 martie 2010

La ce e buna teoria evolutiei

"Ma adaptez. Ce dracu' sa fac? Sa mor?"

Cand mai ma vad cu el, va promit ca o sa-i povestesc despre teoria evolutiei, despre principiile sale, printre care la loc de cinste adaptarea, si despre aplicatiile acesteia in viata politica.

Data trecuta am discutat despre tensiunea dintre cele doua perspective explicative in sociologie: abordarea macro, supra-personala, de structura, si cea micro, individualista, de agent social.

Nu stiu cat de mult succes am avut. Dar eu incerc. Incerc...

:) :wink:

6 comentarii:

Anca spunea...

Nu mai zic nimic...
Am citit "...printre care la loc de cinste alaptarea..." si de-acolo s-a dus dracu' totu'. =))

Turambar spunea...

:) Stii tu, psihanaliza are multe de spus in privintza actelor ratate.

Cum spuneai? Alaptare? Ahaa. Intzeleg... Mai spune-ne. Mai spune-ne...

:rofl:

Anca spunea...

Mmmmporcule!
Sau vaca masculina, daca preferi! =))
I'm half-stoned!
Si-s cu doftoru' langa mine! :))
(I mean it.)
Nu-ti mai zic nimic, ...rautaciunele graului cu bobu' lat ce esti tu!

Anonim spunea...

I am literally stoned!!!

WTF

Anonim spunea...

Act ratat complect.

I meant: "I am totally stoned!!!"

WTF

vera spunea...

turambar - ce le faci tu, draga, la totzi oamenii ashtia, de le dai Freudian slips la mouse? Frmos itzi shade?

Mi-a placut postul asta, si mi-ar fi placut inca mai mult daca imi dedeai un hint cit de cit la identitatea entitatzii interlocutoare.

Hai Romania, jos Caucazul!