luni, 22 martie 2010

Ce pot face doua maini dibace

Magie, frate, nu joaca. In plus, bonus suplimentar :), cinci minute de vorbit in chineza, sa va mai largitzi si voi orizonturile lingvistico-acustice, ca prea numa' engleza engleza engleza franceza franceza germana spaniola rusa (unii din voi, stiti voi care).

Deci enjoy. Deci nu ma intrebatz cum a facut, ca sa moara pisica indo-europeana daca stiu. Deci mama lor de chinezi, ca sunt impenetrabili ca sticla si misteriosi ca magia.

Deci maestre, da din bani, sa impresionezi audientza!

She she. Wu xia min ga. Ha. Ho. He.

5 comentarii:

vera spunea...

Maica, pe mine m-ai nenorocit. Eu daca nu intzeleg, mor, colapsez, dau foc la casa.
Va rog mult, cine a intzeles, sa ne spuna si noua, cei mai lentzi la creer, ca nu dorm, nu maninc, nu po' sa muncesc, doar sa ma zvircolesc incercind sa ma prind. Si degeaba. Am o mica teorie, da-i cam lame.

Turambar spunea...

Nu stiu, soro. Pe mine chinezii astia tot timpu ma baga in ceatza. Deci eu la magie nu ma pricep. Deci eu sunt sociolog. Deci eu cu cifrele, doamna. Eu stiu doar sa trec cifre prin sticla, nu bani :) :wink:

Magda spunea...

Cind am citit Magie, chineza, mintea mea de cinefila m-a dus la Magie Cheung (chiar si cu un singur g, ce conteaza). Vroiam s-o vad pe ea transportind taiteii in ploaie (numa' filme am in cap).
altfel, 5 minute de chineza nu sint niciodata de lepadat. :)

Anonim spunea...

In prima parte e mai mult prestidigitatie, adica mai mult iuteala de mana si nebagare de seama, la partea doua, faza cu bag mana in geam si nu se indoaie, e iluzie optica, camera video schimba unghiul de filmare.
Cam ca la sociologie;
in prima faza il zapacesti pe client cu ascunsul cifrelor si in faza a doua, ce se da pe sticla trebuie sa nu faca tzandari impresia generala.

Turambar spunea...

Ma... Ma cu joaca... Ma cu magia cuvintelor la adresa acestei distinse stiinte si profesii.

Maaaa... :/