sâmbătă, 5 ianuarie 2008

Frisoane

Aseară n-au mai venit piticii. În schimb, au venit furiile. Și m-au tremurat.

Am avut frisoane. Pe la ora patru dimineața tremuram violent și mi-era prea frig să mă dau jos din pat să mă duc la budă, să mă ușurez, și în plus să pun un pulovăr pe mine.

În cele din urmă, le-am făcut pe amândouă, cu rezultatul că un sfert de oră am tremurat și mai tare, presque incontrolabil. Din dinți, din mușchii de la burtă și de la coaste, din mușchii picioarelor. Pe urmă am pus două pături pe mine, mi-am pus pulovărul, mi-am pus o căciulă zdravănă, mi-am tras păturile peste cap și, dintr-o dată, lumea a devenit mai caldă.

Am dormit până la unu după-amiaza. Mă simt trezit din morți. Mai mă dor bucăți de corp, inclusiv globii oculari, dar nu ca ieri. Încep medicamentele să-și facă efectul. Acum, the funny thing, mă dor mușchii care s-au contractat spasmodic azi-noapte, la ședințele de tremurat.

Mda. Afară e un soare liniștit peste troienele de zăpadă. Ar putea fi una din ultimele zile frumoase de vacanță. În schimb, e una din zilele cu muci și cu bătături la nări.

Nașpa. Life is a bitch and then we die.

3 comentarii:

1307 spunea...

mananca cat mai multe portocale si grefuri, mananca orice e natural si contine multa vitamina C.
fa o baie fierbinte si cu multa sare dizolvata in apa dupa care infofoleste-te pana nu mai poti. ideea e sa transpiri cat mai mult ca sa iasa gripa rea din tine.
fa-ti nevoile cat mai des. serios vorbesc...eu cand sunt racit ma simt mult mai bine dupa ce merg la toaleta si las acolo tot ce nu e bun in mine.

1307 spunea...

abia apoi am citit ca ai trecut deja pe cura de citrice.

s-ar putea ca de la vinu' ala rosu sa ti se traga raceala. stii tu...vin rosu, pielea goala, efectul vinului se ridica, plapuma nu-ti mai acopera mijlocu'...si uite asa te trage curentu' la şale :D

Turambar spunea...

Mda. Cred ca e cazul sa trec inapoi la vin rosu, sa se ridice din nou plapuma de maniera asimetrica.

Multe lichide. Stiu. Transpiratie. Stiu. Am transpirat (si transpir) ca un bivol. Ca un hipopotam transpirat. Ca Boda in calduri. De fapt, Boda e mic copil pe langa mine, pe langa felul in care transpir eu cand imi pun in cap. Boda e un mic contabil scandinav pe langa transpiraturile mele epopeice si cataclismice.

Stiu. Ma duc la buda, sa dau raul din mine.

:P