luni, 3 octombrie 2011

Vin alegerile!

Courtesy of Ioana Avadani.

14 comentarii:

vera spunea...

Mai potrivit mi s-ar fi parut o poza cu preafericitul vostru, sfintzind carul de televiziune.
Dar nici asta nu e rea, doar ca nu neaosha.

matusalem spunea...

Asta e Vader adult. Dupa ce a resuscitat VW-ul Passat a crescut si trece la lucruri mai serioase... =))

Turambar spunea...

@ Vera: Veeeraa! Ce placere! Long time no see, senora :) Ma bucur sa te e-reintilnesc. Nu prea ai mai comentat pe aici in ultimul timp :) :wink:

@ Matusalem: :) E Vader dupa ce a terminat facultatea :) Spiru Haret, evident

vera spunea...

Pai, ma stii, m-am suparat. Cind cu chestia cu Roncea. Cind tzi-am spus ca totul are o limita.
In fine, ale vietzii valuri.
Chestia e: eu cu cine votez? Ca i-am incercat pe totzi plauzibilii si nu mai ie niminea.

Turambar spunea...

Ups, nu mai stiu. Care? Cind? Pls refresh - uit repede. Chiar nu-mi mai amintesc.

Cu cine votezi? Simplu: raul cel mai mic. Cum am votat intotdeauna: prin eliminare :/

vera spunea...

Tzz. Acum nu mai am aceasta optziune. Nu mai am raul cel mai mic and don't even try to go there. Stii tu. Sa ma lamureshti cu crin or similar.
Totzi imi par la fel de rai, c'est ca le probleme.

Turambar spunea...

Alors, c'est simple: si tous sont egalement mauvais, on ne vote plus. Villains :(

Turambar spunea...

Crin? Ha! Don't get me started :/

Anonim spunea...

Superman era in fata coloanei?

Turambar spunea...

Nope. Superman era sus pe acoperis, cu Batman

vera spunea...

Aolio, nu il mai sustzii pe feneantul si ecervelatul acela? Ce surpriza... Ai progresat? Sau regresat si acu votezi cu Ponta?

In fine, asta si e problema: dupa ce ANI de zile am tzinut seminare si am facut educatzie civica peste tot, trimitzind oamenii la vot, acu sa nu ma duc? Very, very lame.

Hai, ca se lasa (perf. simplu, nu prezentul) seara, ia d'aci un cinticel: http://www.youtube.com/watch?v=HkdCr9HlRE0

Turambar spunea...

L-am sustinut eu vreodata? Comme on! Show me :) :p Nici n-am progresat, nici n-am regresat. Pur si simplu nu m-am schimbat :)

Da, ai dreptate: mergi la vot. Nu uita: raul cel mai mic. E simplu, doamna.

Mersi pt cinticel. Fain. :)

vera spunea...

Maica, da-mi o depesha si spune-mi care e cel mai mic rau, ca pe mine nu ma duce echipamentul propriu catra o concluzie satisfezanta.

Turambar spunea...

Vineee! :)