luni, 14 februarie 2011

Ce-nvǎțǎm noi din colaborarea sportivǎ cu mecanicii criminali

Inițial vroiam sǎ vǎ scriu aceste rînduri din îndepǎrtata Telegǎ, acolo unde pînǎ și monștrilor le dau frunze de-atîta aer proaspǎt prin preajmǎ.

Dar n-a fost sǎ fie, soarta a fost potrivnicǎ, am descoperit cǎ e meci la 17:00 și atunci nema vremya, nema putirința. Franța a bǎtut Irlanda la mustațǎ într-unul din cele mai frumoase meciuri pe care le-am vǎzut în ultimul timp, y compris o succesiune memorabilǎ de 25 de faze de atac neîntrerupte din partea irlandezilor, finalizate prin eseu.

Mǎ rog. Sînt o grǎmadǎ de lucruri frumoase pe lumea asta de vǎzut, fǎcut, trǎit, gustat și pipǎit, timp sǎ avem.

Și atunci îmi aduc aminte de Mǎslinǎ, pilierul nostru de la Old Boys, acest nemernic de mecanic criminal, fratili nostru, care dupǎ ce-ți dǎ un placaj la gît sau un cot în gurǎ se uitǎ la tine cu o cǎutǎturǎ de cǎprioarǎ rǎnitǎ și îți grǎiește sfios, ca o virginǎ pe cale de sacrificare lucrativǎ “Dacǎ ți-am greșit cu ceva, sǎ mǎ ierți, Turcule”.

Și-mi aduc aminte cǎ v-am lǎsat un pic de izbeliște zilele acestea, de-ați rǎmas fixați vizual într-o mare pozǎ cu țîțe natural-geografice poziționate arboricol. Eu, care altǎdatǎ vǎ rǎsfǎțam și cu trei țî... ǎǎǎ, articole pe zi, acum n-am mai scris nimic.

Am fost plecat, nu am avut timp precum altǎdatǎ sǎ ocup perioadele moarte cu articole în avans. Și atunci v-ați uitat aproape trei zile și restul vreme la aceeași pozǎ care sînt sigur cǎ v-a provocat o stare de jenǎ și de stînjenealǎ și de scîrbǎ și de deranj psihic și de discrepanțǎ stilisticǎ.

Drept pentru care vin și eu și mǎ uit cu ochi sfioși de Mǎslinǎ criminalǎ și vǎ grǎiesc precum cǎprioara în cǎtarea puștii, precum pilierul care tocmai v-a luat maul cu un bodycheck absolut neregulamentar: Dacǎ v-am greșit cu ceva, sǎ mǎ iertați. Promit cǎ nu mai fac, cel puțin pînǎ data viitoare.

:) :wink: :rofl:

2 comentarii:

matusalem spunea...

Uita-te tu in ochii mei si spune-mi daca nu regreti...
http://spaceghetto.org/images/1683927188.jpg

:))))

Turambar spunea...

lol. seamana oarecum cu Maslina, mai ales asa cum mi-l amintesc dupa consumul unei cantitati neprecizat de mari de alcool dublu rafinat.

Consum eu, nu el.

:rofl: