vineri, 4 ianuarie 2008

Damn!

Vroiam sa-mi spal si eu 3.5% din pacate, sa fac pe spiritualu de 2 noaptea, dupa o asemenea revarsare de sex. Pardon, de erotism.

Si ce-mi trece prin cap? Sa pun ceva spiritual. Cum ar veni... lemme think... Aha! Din strafundurile id-ului vine cuvantu: gazel.

Aha! Buuuun. Religie, spiritualitate, arta. No sex. No tits. No sin. Just angels and bliss. Parca merge dupa caracatitza lu Hokusai, pupa-i-as lui manutzele de geniu japonez plin de libido.

Si ma duc pe YouTube, si tastez constiincios Gazel, refuz corectia gazelle (nu mersi, questa sera non mi piace Animal Planet) si...

... Si stupize stupize: caut religie si tot peste tzatze dau.

:slap: I'm doomed.



Pai uitati-va si voi. Atzi vazut? Adica, cum ar veni, niste calugarite islamice de prin Sarbotcia (cum zice Costin, prietenul meu), most probably de prin Bosnia, care canta religios, constiincios si scolareshte in sarbeste un gazel despre ramadan. Dar care au tzatze!!!!! Sunt sexi!!!! Itzi vine sa le... Sa le... Sa...

Damn. Ma dau batut. Ma duc sa ma culc. Nu scap de sex in noaptea asta. Eu de fapt asta cautam: Ghazal. Halal musulman , bre. Aferim bairam. Ismail pictam.

LOL

0 comentarii: