joi, 8 iulie 2010

The way things should be




PS: Daca vreti si nume, click in continuare

6 comentarii:

matusalem spunea...

Aia se bucurau ca le-ai scazut media de varsta. Minorule! :)

Turambar spunea...

Chiar ca sint minor in aceasta ilustra companie. Eu cu Vali si cu Bidinel ce sintem sub 40 de ani. Restul, babe si boshorogi.

Dar ce babe. Dar ce boshorogi.

:) :friends:

matusalem spunea...

Nenea ala din stanga ta imi seamana leit, dar e mai dolofan, mai tanar si mustata mai alba, nu cu galben de mahoarca. :)

fly-half spunea...

salut !
Maine incepe Tri nations cu un meci de zile mari : NZL-AFS. Te bagi la un IP de la 10:35 ?(sigur o sa fie si Mr Steve, daca si-a revenit dupa chestia asta: http://www.romanialibera.ro/actualitate/sport/antrenorii-echipei-nationale-de-rugby-au-fost-batuti-in-botosani-189234.html !!! ce mizerie !!! )

Turambar spunea...

Din pacate, la sfirsitul asta de saptamina sint plecat din Bucuresti. Sorry. Next time.

McDowell? Am stat de vorba cu el chiar saptamina trecuta, in parcare la FRR, despre calificare si despre posibila insotire a echipei la campionatul mondial. Facem deja planuri, dupa cum vezi... :) Parea perfect sanatos si viu si asa cum e el de obicei. N-avea nimic la fatza. Si sigur m-am vazut cu el dupa incident. Mai mult ca sigur a fost o mermeleala de trosneala prin vreo discoteca, cu cine stie ce cocosi locali. Things that happen sometimes and that are forgotten quickly.

:/

fly-half spunea...

Ok, m-am linistit atunci. Iar exagereaza presa :-)))

See you next time, then! si in 2011 la Auckland :-)))