miercuri, 14 iulie 2010

A fost zapusheala

Lorin ne intreaba "cum a fost ieri la antrenament"? Si ne da leapsa la totzi participantzii.

Pai cum sa fie? Eu eram pe terenul celalalt, cu baietzii mei de la Old Boys. De-abia dupa ce am terminat acolo m-am mutat la bloggeri. Am prins doar 20 - 30 de minute din distractzie. Eram asudat si fleashca si terminat de zapusheala. A fost o umezeala groaznica, nu puteai respira - si presupun ca e doar inceputul unei perioade foooarte calde.

Dincolo de asta, cum a fost? Pai a fost weird. Ciudat. Freaky. Pentru ca la rugby tag trebuie sa te focalizezi nu pe corpul adversarului, ca la rugby pe bune sau chiar si la touch rugby, ci pe saracia aia de coada mica si textila care flutura la spatele jucatorului. Si in loc sa te concentrezi pe jucator, trebuie sa te concentrezi sa prinsi cu mina coada aia. Alta pricepere, alte deprinderi, alta dexteritate, de scrima, de croshetat, de volei, in nici un caz de rugby. Mai ales ca nu ai voie sa atingi jucatorul, ca se considera infractziune. Adica fics pe dos de cum e la rugby, unde scopul finalitatea adevarul calea si viatza este sa scotzi aerul din dujman prin mijloace specifice de trosneala necrutzatoare (sau cvasi-necrutzatoare, dupa putirintza, coane Fanica).

Deci sfatul meu, Lorine: switch to touch. E mai mishto pentru inceput. Si pe urma, cind e lumea obosita si cind sint tricourile ude pe noi / voi / ei / ele, fa si un sfert de ora de mermeleala.

Hmmmmmmm. Yummmie. La aia vin si eu...

:angel:

:rofl:

0 comentarii: