joi, 1 octombrie 2009

Quote of the day

Chapeau, Dane. Keep up the good work.

Dar pot să spun la ce presiuni sunt supus, presiuni care apar numai din partea publicului, oricare altă presiune am eliminat-o prin neimplicare.

Există un anumit grup de oameni care transformă totul în război, opinia devine subiect de răfuială, nu de discuţie sau critică ci de răfuială. Oamenii aceştia sunt nocivi pentru societate, sunt oameni de partid. Trist, sau benefic, este că sunt de la un singur partid. Agresivi, lipsiţi de logică, de morală, gata oricând să folosească orice pentru a discredita. Cei de la celelalte partide sunt nişte amatori. Nici nu prea există. Plus nebuni, obsedaţi, multe alte specimene.

Palavrele pe care le spun, e un semn de sănătate mintală să nu te iei prea în serios, generează reacţii, pozitive sau nu, cele negative sunt cele mai interesante, am învăţat o grămadă de lucruri de la cei care mă critică.

Mi-am făcut prieteni, cu unii chiar m-am întâlnit. Cu unii chiar am făcut lucruri pe care eu le văd importante, am ajutat copii. Cred că e cel mai important lucru pe care l-a adus faptul că scriu. Oamenii din România nu sunt atât de răi cât par, a fi normal nu e atât de greu şi majoritatea suntem normali.

Umorul ne ţine în viaţă, dacă ar trebui să iau în serios totul aş ajunge la balamuc. Ce vă spun este că indiferent cât de urâtă e ţara asta trebuie să păstrăm democraţia, aşa strâmbă cum e ea azi.

Să nu credeţi că democraţia nu e ameninţată, este, de fapt ce trăim azi este lupta între, sau pentru, democraţie şi/sau autocraţie.

Dan Șelaru aka România obiectivă, Insider



2 comentarii:

Dan Selaru spunea...

Multumesc, asa cum ai zis, sunt un bun matematician depresiv.

Turambar spunea...

:)

E o corelatie puternica intre aceasta profesie si aceasta tulburare de personalitate.

:)