vineri, 16 octombrie 2009

Obscured by clouds

Asa suntem acum: in nori. In ceatza. Obscured by clouds.

Iar eu, cel putin in seara asta, sunt obosit. Obosit ca naiba. De nici nu mai stiu cand lucrez in draci, in continuu, cu doua-trei-patru ore de somn pe noapte, uneori cu scurte ciupeli la birou, de se uita lumea la mine ca la masini straine stricate si ruginite. Precum soldatul sovietic, printre baraje de artilerie si recunoasteri de noapte si atacuri la baioneta. Sondajele extensiei mele penile de viatza.

Asha incat in seara asta cu respect va informez ca imi bag picioarele. Imi bag picioarele in el de CCSB si de INSOMAR si de sondaj si de sondaje si de rapoarte si de emisiuni si de paranoia bine temperata nu strica niciodata si de acuze si de forumijdi si de GO si de SO si de MG si de TB si de CA si de Lucru 2 si de wu si de spontan vs lista vs alternativ vs atribute vs afirmatii vs issues. Imi bag picioarele in ea de realitate, pentru cateva ore.

Ii fac graficele lui Cristi, ca i-am promis si am intarziat cu ele (o sa le vedeti luni), dar intre timp imi torn un dram de Laphroaig, imi rasucesc o tzigara de-aia cu tutun uscat si aspru de n-ar trebui sa fumez ca teoretic m-am lasat de fumat, deschid foobaru, bag hardu cu muzica in usebe, trag de folder si dau drumul la caini.

La cainii memoriei.

Doamnelor si domnilor, stimati caini si rechini si vulturi si crocodili si hiene,

Pink Floyd, Obscured by Clouds.

Nu l-am mai ascultat de o eternitate si ceva. Si in seara asta sangele imi spune ca e momentul. Obsedant si sacadat si psihedelizat si lent si lenesh shi de minte limpezitoriu.

Sa nu zicetzi ca nu v-am spus.

Hai, noapte buna, cainilor, sacalilor, hienelor, parsivilor, tristilor...

:/

Obscured by Clouds



When You're In


Stay


12 comentarii:

tapirul spunea...

io când m-am enervat ca tine, pă aia de la mine din comitetu' de doctorat (care mă futeau să fac teza their way, absurd), am găsit o melodie a unor tejano din Texas, care cică "I'm gonna do it my way" şi am ascultat-o şi am zis că e imnu' meu.

http://www.youtube.com/watch?v=ygKgiIZNbLA

Turambar spunea...

Lasa-ma, ca sunt intr-o dilema existentiala: tocmai am actualizat graficul ala cu evolutiile sondajelor si ma gandesc daca sa-l pun azi, aici, acum, sau luni, sa mai ascultati si voi un pic de Obscured by Clouds.

Am niste grafice...

:) :p

tapirul spunea...

luni
între timp, io beau un rom

Florin Pîtea spunea...

Audiţie plăcută, Turin Turambar.

Turambar spunea...

It's a deal then. Ia mai da-le naibii de grafice si de sondaje si de alegeri. It's Friday night. Noroc!

:) :friends:

Turambar spunea...

@ Tzesatorul: Arigato gozaimashita, Fororinu san!

:bow:

ZaffCat spunea...

lasa graficele... sa cante muzica!

baietii astia sunt in Purgatoriu, nu? ;-)

Traian spunea...

"Obscured By The Clouds" sucks big time. Asculta frate o manea cinstita cum ar fi : " Atom Heart Mother" :P

Turambar spunea...

Grrrrr..... :p

Anonim spunea...

Oboseala este contraarma stresului.

ipo spunea...

Dubios. Sambata seara nu citisem postul asta si stateam in dubii daca sa bag pe blog When You're In. Pana la urma nu am bagat. Dubios, repet. :)

Turambar spunea...

E clar. Fortele cosmice de telepatia teleportarii sunt in plina actiune.

Engage, I said!