marți, 6 octombrie 2009

As vota cu toti, mama ei de leapsa

Nasol. M-au prins si m-au incercuit. M-au pus la zidul cel rece si nemilos al lepshei politice (LATER EDIT: na, ca si Mos Califar ma pune sa dau din mine; tz tz tz ce tzi-e shi cu prietenii ashtia), m-au inghesuit cu vorbe grele si acum trebuie sa dau esplicatzii: Găseşte un motiv să-i votezi pe Băsescu, Geoană, Antonescu sau Oprescu.

Si inca cine! Stralucitorii de la Realitatea respectului meu de platforma online publica si responsabila. Dujmanii de breasla carele niciodata n-au zis CCSB pe post, ca nu le da voie mogulul, ca nici ashtilantzii nu zice niciodata INSOMAR (dar nici CCSB). Cu ecsceptzia la Cotidianu care dintotdeauna a fost prietenii mei care ne-a tras-o cu vorbe, mama lor si mama noastra... :) Da' ma rog, asta era pe vremea celuilant Cotidian, a celuilant tiran de presa. Asta de acum nu ne mai calca in picioare, doar citeste gresit tabelele de cross.

Buuun. Alta poveste, pentru alta zi. Acum sa ne intoarcem la oile noastre lepshuite.

Buuun. Trag adanc aer in piept si permitetzi sa detaliez.

L-as vota pe Traian Basescu pentru ca daca ar iesi Basescu am trai atunci vremuri fooarte interesante in continuare, y compris niste zaticneli care s-ar intampla malgre tout si pentru ca astfel e posibil sa avem alegeri anticipate si atunci cand sunt alegeri anticipate toata lumea are nevoie de sondaje si stiti ca eu ma dau in vant sa fac sondaje multe sondaje muuuulte sondaje la tot cartieru.

L-as vota pe Mircea Geoana pentru ca daca ar iesi Geoana am trai atunci vremuri (mai) potolite si (mai) predictibile si pentru s-ar mai domoli dracu o data nebunia asta si pentru ca astfel s-ar bucura cine stiu eu.

L-as vota pe Crin Antonescu pentru ca daca ar iesi Antonescu am trai atunci dracu si noi vremuri mai putin isterice si (mai) europene si pentru ca de cand ma stiu votez cu liberalii, mama voastra de liberali, huooo la oase elegantzilor.

L-as vota pe Sorin Oprescu pentru ca daca ar iesi Oprescu atunci muuulta lume ar face un mic atac de apoplecsie curativa si pentru ca am trai vremuri foooarte haioase si imprevizibile si ma stiti ca eu ma dau in vant dupa chestii haioase si imprevizibile, in asemenea vremuri toata lumea are nevoie de sondaje, multe sondaje, muuulte sondaje la tot cartieru, si pentru ca astfel s-ar bucura cine stiu eu. Altii, nu aia de mai sus.

Neah. Imi retrag cuvintele. Nu am voie sa votez de mai multe ori. Unu si bun. Therefore, ashadar si prin urmare, cred ca la urma urmei o sa votez cu Nati Meir.

Alo, Mossadu! S-a consemnat sper, da? Sa nu zicetzi ca nu am spus-o public....

:rofl: :p

PS: Acest text cade sub incidenta legii pamfletului si va fi tratat ca atare, cu ecsceptzia declaratiilor cat se poate de responsabile privind necesitatea realizarii de multe sondaje, multe si dese, muuuulte sondaje la tot cartieru. Autorul este astfel exonerat de orice raspundere judiciara, medicala, profesionala, lucrativa, politica, geografica, etnica sau familiala. Mai ales familiala. Hooo, stai, fa femee fa, nu mai da cu facaletzu, hooo nebuno c-am glumit. Tu chiar credeai ca votez cu Nati? Ce naiba, ma mama ma, tu chiar imi citeshti blogu? Alta treaba mai buna nu ai de facut?

:rofl: again

***************

Okie dokie. The leapsha goes to Dan Selaru, to Cristi Parvan, to fratzii Bogdan Voicu si Ovidiu Voicu si to Mihai Voicu (nu, Mihai nu e frate cu Bogdan si cu Ovidiu).

Na, sa va facetz si voi de rushine in public, nu numai eu...

10 comentarii:

ipo spunea...

De acord cu toate punctele, mai putin Oprescu. Nu cred c-ar fi mare branza de vremuri saltarete si interesante, deci nici sondajele nu vor fi asa multe si dese. Personajul are doar niste cojones aparente. De fapt nu e nimic de capul lui. Asa ma gandeam si eu dupa ce a luat primaria si? Fassss...

Turambar spunea...

Dom'le, eu trebuie sa argumentez, sa combat naprasnic. Dar rapitza? Ai vazut rapitza cat a crescut?

:)

Alex Mazilu spunea...

te-a prins si te-a pus la treaba :)

Codrin Scutaru, Blog de analiza politica si personala spunea...

In sfarsit un argument simpatic pentru a vota cu Geoana!

YODA spunea...

Ştiu eu de ce îl votezi pe Nati Meir: pentru că-ţi place cum găteşte şi că a promis că va da poporului roman castraveti murati. Aşa a spus la emisiunea ''Cireaşa de pe tort''

parvan spunea...

Daca tie nu-ti place ... altuia nu-i face :D

parvan spunea...

http://www.parvan.ro/?p=903

zvoner spunea...

Pai si cu Kelemen cum ramane?! Pai pi iel cui il lasi? Au vai, pentru simplul fapt ca e cam ungur nu il iei in calcul? Rasistule! (sau stai, ca parca era altfel...)

Io am zis: Kelemen presedinte! Si niste nem nem soho, daca tot veni vorba, sau cum s-o zice pe ungureana. Sa vezi atunci distractie ;)

Noi sa fim sanatosi...

[D][S][N] spunea...

Ma scuzi pentru eroare, iti inteleg deranjul, am corectat ! :)

Dan Selaru spunea...

Ok, maine.