miercuri, 28 octombrie 2009

Vin alegerile!



10 comentarii:

Constantin Gheorghe spunea...

Te-ai pripit! Poza asta vine mai la urmă! După turul doi!

Turambar spunea...

Ei ash! Dar daca o punem si in turul II, ce are? Copy Paste Bullet in a haste.

:)

Roxana Iordache spunea...

Bre, poza-aia e pt sondajul ala de porc. Nu ma asteptam din partea ta.

Turambar spunea...

Tz tz tz. Cata patima, draga jurnalista Roxana. Cata patima de la o persoana altminteri atat de obiectiva.

:wink:

Roxana Iordache spunea...

Nu sunt jurnalistă. Şi chiar dacă aş mai fi, care-i legătura? Răspunsul tău defensiv seamănă atât de dezamăgitor de tare cu diversiunicile portocalii.

De fapt, care-i problema ta? Ai înţeles din prima la ce m-am referit şi îmi dai de înţeles? Aia, aia. Sincer, de ce-ai făcut-o? Pică ăsta, nu-i iese intimidarea, nu-i iese furăciunea. Ce faci? Cum te reabilitezi profesional? Despre asta-i vorba şi chiar credeam că am interlocutor.

Turambar spunea...

Ba esti jurnalista. Si ai parti-pris-uri care isi au rolul lor in economia retoricii tale. Stim asta, nu-i asa?

Problema mea este ca sunt muscat de fund atunci cand cifrele nu convin celor care au parti-pris-uri. Si cum in orice ierarhie, numai unul e in varful motzului, totzi ceilaltzi sufera si se supara pe metru.

Da, ai interlocutor. Nu, nu ai sac de box. Iar Crin sa stii ca acolo e. Si stii foarte bine ca votez cu liberalii. Dar patima e patima, pasiunea e pasiune, politica e politica, iar masuratul e altceva.

:/

Roxana Iordache spunea...

Te-ai aprins prea tare şi ai văzut flacăra în mine. :D

Serios, Mirel, ştii foarte bine la ce mă refer. Obiectivitatea e necesară, imparţialitatea e o ipocrizie (vezi pollsterii americani).

Nu-i vorba de ce-mi convine sau ce nu-mi convine, nici de patimă sau de nepatimă, ci exact de măsurarea de care vorbeşti tu: deci de manipulare prin sondaje. Băsescu are nevoie de consolidarea unei realităţii paralele, în imaginarul electoral, pentru determinarea electoratului captiv, a masei de manevră, care votează mereu cu învingătorul estimat. Iar sondajul ăsta exact asta face: manipulare prin estimare.

Nu cred că aşa stă Crin. Nu-i logic. Nu-i logic electoral. De ce cred asta, am să scriu pe blogul meu.

Şi îmi pare rău, pentru că voi chiar eraţi un reper, voiam să cred că sunteţi profesionişti (pe ceilalţi chiar nu dau doi bani). Cu toate că un sondaj telefonic mi se pare departe de realitate (ţi-am mai povestit cum mă tot găseau pe mine operatorii tăi - mă găseau la mama acasă şi mă luau drept ea, iar eu îi opream ca să nu greşesc faţă de mine, la fiecare sondaj al vostru şi de când ţi-am semnalat chestia-asta, nu m-au mai găsit).

Oricum, să ceri echidistanţă în condiţiile în care competiţia în sine e atât de inegală, ştii bine din ce cauză, e o ipocrizie inadmisibilă. E ca şi cum ai cere echidistanţă între victimă şi asasin.

Referitor la tine, nu, chiar nu ştiam că votezi cu liberalii. Eu încă nu ştiam sigur pe cine votez, dintre Crin şi Sorin, dar sondajul ăsta poate că m-a ajutat să iau decizia. :)

Ca şi tine, văd imediat cusătura.

Turambar spunea...

Din pacate, Crin asa sta. Din pacate, realitatea bate preconceptiile (folosesc cuvantul nu de maniera depreciativa, ci asa cum il foloseste Weber). Din pacate, tara asta e plina si de altii decat cei din Bucuresti. Din pacate, wishing is not enough. Din pacate...

:/

Unknown spunea...

or mai fi ramas gloante in pistolu' ala?
sau... de-aia ride... ca le-a folosit el pe toate...

Turambar spunea...

Rade ca asha i-a zis regizorul: "Vezi sa mori de ras". Si el, ca un comedian ce era, a facut-o.

(Da, da, Takeshi Kitano a inceput prin a fi a stand-up comedian)