miercuri, 7 octombrie 2009

Puterea vorbei pricepute strikes again

Sau, cum spunea Sorin, ca de la el il am: Il angajez pe loc!

Ce inseamna priceperea de Copy, daca ma intzelegetzi voi, mai ashtia stralucitorilor din agentzii care roadetzi capetele la creioane (atentzie! am folosit pluralu; sa nu zicetzi ca nu v-am spus) ca sa va vina genialitatea la minte.

:rofl:

**********************

Stimate domnule Director,

In 19 septembrie 2009 am participat la un interviu pentru postul de Director de dezvoltare in cadrul companiei dvs. Conform spuselor doamnei de la Resurse Umane ce m-a intervievat, pe 25 septembrie ar fi trebuit sa primesc un raspuns, raspuns ce nu a sosit pina astazi dar este predictibil.

Duminica, facind o tetracapilarotomie – adica despicarea firului in patru, am ajuns la concluzia ca nu am fost decit un pion in economia unui interviu cu castigator aprioric cunoscut, interviul avind rolul de a justifica activitatea doamnei de la resurse umane si de a va oferi dvs un simulacru de testare a candidatilor.

Iata cum stau faptele.

Cu citeva zile inainte de 19 septembrie doamna de la Resurse Umane din firma dvs. m-a contactat telefonic intrebindu-ma daca eu din xxxxxxxx sint dispus sa ma relochez in yyyyy si sa merg in deplasari dese in interesul serviciului. Am raspuns afirmativ si de comun acord am stabilit interviul pentru simbata 19 septembrie, urmind ca respectiva doamna sa imi comunice prin e-mail locul adresa la care va avea loc interviul deoarece in momentul discutie telefonice nu aveam posibilitatea sa o notez. Probabil ca raspunsurile mele au fost neasteptate si au emotionat-o pe distinsa doamna incit a uitat sa imi trimita e-mailul, desi am mai sunat de 2-3 ori cerind acest lucru. In cele din urma, telefonic, am aflat adresa la care sa ma prezint pentru interviu.

Avind in vedere dezinteresul si lipsa de respecta doamnei respective ce reprezinta firma dvs, pentru un raspuns la interviul la care am venit de la xxxxxx presupun ca nu corespund postului. Principalul motiv pentru acest insucces al meu este, cred eu, faptul ca nu am stiu sa ma comport la un interviu inedit.

Doamna de la resurse umane, al carei nume nu il retin si nu avea o carte de vizita, mi-a testat rezistenta la stress si capacitatea de concentrare aducind si pe fiul dansei, un baietel de altfel foarte reusit si simpatic,in varsta de 3-4 ani, deoarece nu avea cu cine sa il lase. Recunosc ca este prima data cind mi se intimpla sa fiu supus unui astfel de interviu, motiv pentru care va felicit pentru metoda aleasa de doamna si tolerata de dvs. ca director.

Va mai felicit de asemeni si pentru permisivitatea pe care o acordati salariatilor dvs de a-si aduce membrii familie la serviciu si implicare lor in jobul salariatului. Cred ca ar trebui sa faceti un minim efort si sa brevetati metodele la OSIM, mai ales ca in materie de resurse umane, recruiterii inventeaza metode de testare nebanuite iar imaginea si awarnessul brandului dvs – ceea ce, teoretic, se reflecta si in vanzarile directe – ar atinge inaltimi abisale, daca ma pot exprima asa si iata ca pot.

Am mai participat la interviuri unde mai erau si alte persoane in incapere dar scopul acestei situatii era sa verifice capacitatea mea de a ma focusa asupra subiectului discutat in prezenta factorilor perturbatori normali intr-un birou. Ori la dvs nu am aplicat pentru postul de Director de dezvoltare - Divizia Gradinita.

Interviul s-a desfasurat aproximativ astfel:

- Imi puteti spune care au fost realizarile dvs ca director comer… Stefanita, te rog sa stai cuminte!
- Am crescut vanzarile cu …
- Stefanita, nu o mai musca pe mama!
- … 8% in in 5 luni ca urmare a politicii mele de…
- Stefanita, vrei sa desenezi? Uite ai creioanele aici!
- .. vanzari si a strategie …
- Mami, dar domnul de ce e aici?

Il felicit pe Stefanita pentru precocitate si intrebarea existentiala. Chiar, ce cautam eu acolo?

Va scriu pentru ca doresc sa va fac cunoscuta opinia mea despre modul total neprofesionist in care s-a desfasurat interviul la firma dvs, incepind de la stabilirea intilnirii, desfasurarea acesteia si comunicarea rezultatului. Si eu am fost in situatia angajatorului dar intervievatului i-am acordat in timpul interviului atentia si respectul cuvenite unui om ce se prezinta la solicitarea mea, unui posibil coleg. Chiar daca nu corespundea profesional il informam despre rezultat. Respectul aratat altuia este si respectul de sine, face parte din cultura profesionala a fiecarui desi este in principal o problema de educatie.

Voi mai aplica la joburi disponibile in firma dvs (da, sint perseverent in atingerea scopului) si am rugamintea ca la urmatorul interviu , daca voi mai fi chemat, sa imi permiteti sa imi aduc cainele, deoarece nici eu nu am cu cine sa il las. Este un Beagle de 1 an si 5 luni, brownian (*) in atitudine si nu as vrea sa il las singur de teama ca pune mana pe chibrit si da foc la casa sau se inhaiteaza cu maidanezii din cartier, organizind orgii sexuale insotite de consum de alcool si/sau tras prafuri pe nara. In plus as vrea sa vad capacitatea de concentrare a doamnei de la resurse umane cind va simti cainele pe gamba dansei simulind copulatia canina (doggy style – pour les connaisseurs).

Cu retinut respect,
Cxxxx Lxxxx
07.xxxxxxx

PS: pentru doamna de la resurse umane: brownian vine la miscarea browniana si nu de la Sandra Brown.

10 comentarii:

fish spunea...

bre, ce-ai cu omu' ca-i destept :D ce sa vinda la tine? sondaje? :rofl:

Unknown spunea...

de mult n-am mai râs așa ... trist, dacă n-ar fi adevărat. Am prins și eu anul ăsta câteva interviuri la care m-am gândit adesea că poate ar trebui eu să îi intervievez pe ei.

unul dintre ei, mă angaja, gata ... numai că uitase un lucru elementar, să mă întrebe detaliile financiare. Asta după ce m-a cărat pe la Sala Palatului, la un târg, m-a înnebunit cu importanța comunicării între oameni ... l-am lăsat în plata Domnului.

fly-half spunea...

pacat ca finalul mitocanesc (doggy style) strica o mare parte din farmecul scrisorii...

Turambar spunea...

Nobody's perfect...

:wink:

Unknown spunea...

Nu prea las commnet`uri, dar post`ul tau a castigat pe deplin un comment de la mine :))) Incredibil de haios, am ras cu lacrimi. Acum asta e...Mergem inainte,tot inainte ca pionierii [^_^]

Turambar spunea...

:) Ma bucur ca tzi-a placut. Keep commenting, mate

:thumbsup:

Anonim spunea...

Cea vrut sa demonstreze cu mesajul asta? Profesionalism?

Turambar spunea...

Ca stie sa inshire vorbe pe firul propozitziei.

Anonim spunea...

textul imi apartine. dupa ce l-am scris si l-am trimis acum aproape 2 ani, nu l-am mai urmarit. astazi l-am redescoperit si am vazut ca a fost destul de raspindit.
pittt38@yahoo.com

Turambar spunea...

Pai vezi. Ai ajuns o vedeta necunoscuta, un autor anonim, ca in baladele populare cu Toma Alimosh :) Felicitari pentru retorica taioasa, ironica, loviturizanta :)