duminică, 25 octombrie 2009

Vin alegerile!



17 comentarii:

cineva spunea...

Aia cine vrea sa fie: Udrea? :)
Cand ne dai sondajul ala nou-nout?

Sergiu spunea...

Mi s-a stricat computerul vineri seara...eram nerabdator sa aflu cifrele sondajului CCSB...abia acum, duminica dupaamiaza, am reusit sa-l refac si sa reintru pe internet...si surpriza: NIMIC.
Rmasese de rezolvat acea intrebare:
A inebunit lupu, pardon ...CSOP - ul ?
Ce zici ?

Sergiu spunea...

Vad un sondaj la dan andronic care ar confirma pe undeva CSOP - ul...

Matilda spunea...

s-a vopsit Elena Udrea ?

Sergiu spunea...

Ne-ai abandonat...

Turambar spunea...

Nu, nu v-am abandonat. Doar va ignor nemuritor si rece :) :p

Joke aside: de-abia m-am intors dupa doua zile intense de provincie (nu, nu vretz sa shtitzi unde am fost).

Sondajul nou-noutz nu vi-l dau pana nu se hotaraste clientul sa-l faca public. Daca nu il face, nu vi-l dau. Daca il face, v-o dau (informatia, I mean :p )

Sondajul de la Andronic nu este al nostru. Repet: read my lips: nu este al nostru. Nu, nu il comentez.

Cine o vede pe Udrea in fantasmele erotico-estetice ale prerafaelitzilor are maaaaari probleme libidinale si obsesional-politice. Hei, guys: a free advice: grow a life a beard a dick and forget for five seconds about Romanian politics. There is life outside Antena 3 and Realitatea TV.
Tz tz tz. Ce oameni, frate. Ce oameni...

:/ :blink:

Anonim spunea...

Lady Godiva, the wife of Leofric, Earl of Mercia


LOL!!!!!!!!!!!

Maestre, as always :)

Sergiu spunea...

Spune-ne macar la partide ca acolo nu intereseaza pe nimeni...in afara de noi, desigur....

Anonim spunea...

John Collier, 1898

heheheheeh


read my lips :)

Turambar spunea...

@ Anonim: spune mersi ca nu am zis: read her lips.

:p

Anonim spunea...

heeeeeeeeei

dacă nu scriu cu diacritice, aşa păţesc

salut!

same shit for me :)

Anonim spunea...

Peeping Tom!

auzi (sau vezi, nu?)

Turambar spunea...

@ Diacrytikos: cafea. Musai cafea. I'm back in town.

@ Anonim: Care? Ala al lui Michael Powell? Sau ala anonim si des intalnit pe micile ecrane ale vietii de zi cu zi?

Anonim spunea...

răspunsul este DA, la toate întrebările (ca în chestionare phony)

e vorba şi de Michael Powell (cu filmu' din '60), şi de sondori, şi de rezultate (deja intuiesc ce şi cum, s-a scăpat unu o vorbă pe la TV, iar eu am extins) ... şi de mine ... şi de tine ... şi de ăl din legendă de-a orbit după ce-a văzut-o pe DÂNSA, nudă :)

mda, cafea

săptămâna asta am muncit câte 14-16 ore pe zi.

no kidding

grăbeşte-te, dacă vrei să mă mai apuci. în viaţă, desigur LOL

Anonim spunea...

şi încă ceva: nu m-a lăsat să postez preţ de vreo 6-10 minute

mă trimitea pe pagina lui Sebastian Corn

unde eu nu aveam nicio treabă

vă încrucişaţi?

Turambar spunea...

Nope. Nu ne incrucisam. N-am facut nimic deosebit. The mysteries of the Internet.

Deci zici ca munceshti, ai?

Tz tz tz. Ce oameni. Ce institutzii. Ce programe de sclavagism contemporan. Stiu cum e. Tocmai experimentez pe propria-mi piele.

Deci cafea, da?

Anonim spunea...

dap.

incredibil

da. citeşte şi tu acolo ce se întâmplă, că-i la vedere :)