joi, 22 octombrie 2009

Dumnezeii ma-sii de viata!

Ei spun ca e greseala. Multi vor crede ca noi suntem niste nenorociti. Ei spun ca e o greseala. Unii vor gandi ca au vrut sa ne faca. Baiatul ala spune ca din graba. Ca a primit pe e-mail. Eu fac tot posibilul sa nu ma gandesc la varianta conspirationala. Nu ne-a facut nimeni, suntem doar noi cu nervii in pioneze. Lumea e buna si dreapta si deontologica si obiectiva, dar mai face si greseli.

Ha.

Ha.

Cine? Daca nu ma gandesc la varianta conspirationala, nu stiu.

Cine? Daca imi aprind o tigara, stiu imediat cine. Cel putin doua variante.

Am vorbit cu ziaristul. Am vorbit cu directorul cel mai director. Am vorbit cu redactorul sef. Toti si-au cerut scuze si au spus ca vor face modificarea si vor publica si precizarea: Dintr-o regretabila eroare...

Dar stiti ceva? Daca era doar in varianta electronica, mai era ceva. Insa a aparut si in varianta print. Adica o tara intreaga, modulo ce tiraj vor avea ei acolo, va "sti", va "afla", pentru ca, nu-i asha? tot ce scrie la gazeta este neaparat adevarat si drept si sfant, ca CCSB a facut si a dres. Nenorocitii dracu, sclavii la mogul, vandutii si nemernicii. Stiam eu ca sunt si ca fac si ca dreg. Asa va gandi lumea, pentru ca asa au fost dresati de-a lungul timpului sa gandeasca: ca facem si dregem.

Pai cum mama dracu' sa imi pastrez calmul si sa ii cred ca a fost doar o greseala nevinovata?

Nevinovata. Nevinovata. Nevinovata.

Dumnezeii ma-sii de viata!

PS: Pentru cei care nu cred si / sau nu stiu, va spun eu: e o serie de sondaje facuta de firma aia de sondare care incepe cu B, e din trei litere si se termina cu S, puternic asociata cu liberalii si care nu e la prima chestie de genul asta. Sondajele nu sunt nationale, sunt pe Bucuresti. Si mai ales si mai ales, situatia nu e asa. Pentru ca facem si noi sondaje in Bucuresti.

Iar publicatia care incepe cu C si se termina in L este in stransa legatura cu televiziunea care incepe cu R si se termina in a TV si cu acel institut de sondare care incepe cu I, se termina in R si care tocmai a dat o serie de cifre la care unii au ridicat serios din spranceana.

Inclusiv eu.

Mama ma-sii de viata. Iar incep sa fiu convins ca ne-au facut. :(

E doar o greseala nevinovata. E doar o greseala nevinovata. E doar o ...

PPS: In varianta electronica au facut deja modificarea. Sa vedem maine, in print.

18 comentarii:

Sergiu spunea...

Cam pe unde mai e TB in Bucuresti ?
Are 30-35% ?
Aveti cercetari post-motiune pentru o comparatie cu Insomar ?
Daca da, Insomarul e departe sau aproape de realitate ?
Exista trenduri ? Sau nu sunt inca relevante ?
Nu inteleg de ce se da asa multa importanta BCS - ului...
Nu contest ca SO sta mai bine in Bucuresti decat in tara...dar nici in capitala nu mai sta asa de bine ca inainte...cel putin asa simt de la cei din jurul meu (unii care l-au votat anul trecut si acum il antipatizeaza)....stiu, nu e relevant...
Ar trebui sa fii mai suprat pe Inpolitics. Rastalmacesc date sondajelor, dupa cum le convine sau nu....

adrian spunea...

Dar despre ce e vorba, ca tare suparat esti... si cum eu nu sunt dintre cei 3 care deschid c********l.ro... am pierdut motivul supararii si nu inteleg nimic.

Anonim spunea...

Sincer rau imi pare, Turambare. Si eu zic ca v-au facut.

Daca vrei pot sa te consolez un pic. Sa stii ca, indiferent care suntem fani Basescu, Antonescu, Oprescu,Georgescu, Sulescu, tot la Turambar venim pe blog.

Eu unul stiu ca daca zice Turambar o chestie, atunci cam asa este. Trebuie sa lasam dracu ochelarii de cal cu care am venit de acasa.

Si sondajele CCSB sunt cam singurele pe care poti conta. Pentru ca, vorba gsp, stiu ca iti pasa.

Dan Selaru spunea...

Stiam de ieri. :-) Puteam sa-l pun, sa intoxic, sa nu intoxic, mai bine ma impiedic. Da si tu serpisorii curatati de aberatii.

Dan Selaru spunea...

Si-o sticla, de data asta o facem jumate jumate. Sunt trei deja. Murim.

Turambar spunea...

@ Anonim: Txs a lot, mate, fer yer kind words. They really matter in these ugly times :bow: :friends: :hug:

@ Adrian: Lasa, mai bine sa nu stii. Cum spunea bunica-mea: de ce intrebi, de curand sa fie leacul. Pe bune: nu ca nu vreau sa-tz spun si ca te desconsider, dar e mai bine asha.

:/

@ Sergiu: tz tz tz. Tu si intrebarile tale.

Da, avem pe Bucuresti. Nu, nu le pot spune. Dar Crin nu e primul. Definitely not.

Da, avem cercetari post-motiune. Nu, nu pot sa-ti spun daca Insomar este departe sau foarte departe de realitate. Stiu in schimb ca este foarte aproape, dar foarte aproape de realitate. De Realitatea. Mama noastra de ticalosi vandutz la mogul... :/

BCS? Nu sunt suparat pe BCS, sunt suparat pe ce ni se face noua folosindu-se de cifrele BCS. Puteau sa fie si cifrele de la SC Agonie si Extaz SRL. Pe mine ma doare de firma noastra si de felul in care ni se toarna sare la credibilitate cu astfel de miscari ieftine, dar eficiente. Stiu baietzii meserie... :/

SO? Vedem. Sambata.

Inpolitics? Da'i, ma, incolo de online-ishti. Mai avetz putzin shi in curand o sa va luatz dupa bloguri... :)

Turambar spunea...

@ Dan Selaru: Da, sticle. Da, trebuia sa tipi mai devreme. Da, bem.

Serpisorii? Mai lasa-ma un pic...

:/

Dan Selaru spunea...

Da-mi un mail pe danselaru@gmail.com ca n-am avut cum sa-ti spun.

Sergiu spunea...

Turambare,

Tu ai un fel discret si eficient de a ne spune mult mai mult decat cred altii ca ne spui...cu serpisorii aia, nici nu trebuie sa spui ale carui institut sunt punctele alea...cui ii plac serpisorii, intelege...ii asteptam cu nerabdare...mai ales coada post motiune a serpisorilor...
Se asteapta un CCSB pe Bucuresti sambata ?
Daca base a cazut sub 30% in Bucuresti, e terminat...

Sa nu ne dezamagesti cu Geoana !!! Ai inteles ?! E pe primul loc, da ?!

Sergiu spunea...

Cum iti explici diferentele dintre sondajul telefonic de acum o saptamana si ceva si cel de teren din aceeasi perioada, ambele ccsb ?
Mie mi se pare interesanta opinia ta in disputa sondaje telefonice versus sondaje de teren...

Turambar spunea...

Later, Serge. Now very busy.

Sambata sondaj national, nu Bucuresti. Buc avem deja de ceva timp, dar nu putem comunica.

Later, pls... :/

PS: Sa va uitatz diseara la 21:15 la TVR. Turambar la cravata

:p

Radu spunea...

Pentru a o cita pe bunica-mea,"la oameni nu le manca porcu', nu le fata scroafa, alea probleme! si tu vii sa te plangi ca ai picat un examen?"...

E mult haos si in lumea noastra. Dar e haosul nostru si ne e drag si altul nu avem. Si nici nu ne dorim!

Radu spunea...

Cifrele B-litera-S sunt induiosatoare! Atat alea pe capitala cat si ale pe natziune...

Dar urmariti si sondajul AB Research de pe inpolitics.ro: 40% dintre respondenti au peste 65 ani! Pai domnu'... AB Research, chiar asa arata de batran arata Bucurestiul?

Ovidiu spunea...

Îmi pare rău pentru că ai picat la mijloc, dar... e un dar aici, şi-l ştii.

Firmele alea există pe piaţă pentru că breasla le lasă şi tace. De aceea sondorii au început să se numească sondori şi au încetat a se numi sociologi.

Cifrele alea se publică "din surse" şi pe bloguri pentru că firmele le dau "pe surse" şi pe bloguri.

După ce ai învăţat câinele să saliveze când aprinzi lumina nu trebuie să te plângi că te muşcă dacă nu-i dai de mâncare.

Azi eşti tu, mâine poate fi altul, iar şandramaua merge mai departe.


Cu prietenie, dar şi cu părerea mea! :)

Ovidiu spunea...

P.S. Nu cred că e intenţionat. Conspiraţia cere inteligenţă, prostia e mai uşor de implementat.

ipo spunea...

In real time, prietena mea: unde-i chelia, unde0i mustatza, unde-i tatarul???

:lol: :thumbs:

Turambar spunea...

Prea multa constantza fizica vrei de la mine. Sa'ntzeleg ca'tzi plac oamenii cu mustatza?

:) :rofl:

Anonim spunea...

da, da' numa' unii, such as :) :) :)

lasă, Maestre, dacă m-ai auzi pe mine cum bolborosesc, mărunt-mărunt LOL

morala: păi să vină dom'ne aici, cine-i pune să umble brambura prin alte părţi?!!! ca să şi-o ia, hmmmm