miercuri, 28 octombrie 2009

Cum se fac sondajele telefonice



20 comentarii:

Irina Ursu spunea...

Acum doua saptamani m-a sunat o duduie sa ma intrebe daca am fost in vacanta. Ii spun ca da. In afara tarii ma intreaba ea? Da, in afara tarii ii spun eu. Sunteti casatorita? Nu. Aveti partener? Nu - ii raspund eu. Pai chestionarul era pentru cupluri. Va multumesc. Deci cam asa percep eu chestionarele telefonice. Adica am fost discriminata? Daca sunt singura inseamna ca nu ma incadrez intr-un esantion reprezentativ?

Anonim spunea...

Nu are treaba cu telefoanele. Esantionul era reprezentativ pentru populatia studiata - adicalea cupluri.

tu nu faceai parte din "populatia studiata" (populatie = multimea elementelor din care se extrage un esantion- matze, gospodarii, cupluri, covrigi, populatia neinstitutionalizata - you name it)

o situatie similara era daca aveai sub 18 ani si te intrebau de vot.

zi turambar am zis bine ?
:)

Irina Ursu spunea...

@anonim...si nu era mai simplu ca sa ma intrebe asta din prima nu sa imi piarda timpul? Ca o anuntasem ca sunt foarte grabita. Urma sa ies din casa.

tapirul spunea...

pai asa trebuia, sa se asigure intai ca faci parte din populatia target.

Anonim spunea...

pop tinta = persoane care au partener stabil & au calatorit in strainatate (in ultimul an)

adicalea doua criterii de eligibilitate.

daca te intreba intai daca ai un partener stabil... :)...

oricum am retinut : single, grabita, si urmaresti blogurile politice.

seems like my type.

Turambar, pe cand blog de matrimoniale ?

:)

Sergiu spunea...

Ma mira ca Antena 3 nu comanda sondaje de teren (mai ales ca isi permite) si prefera sondajele telefonice. Nu ca ar fi o problema cu cele telefonice...dar cele de teren sunt mai accurate (vezi ex. CCSB, sondaj telefonic vs. sondaj de teren, acum doua saptamani in aceeasi perioada).

Ma surprinde putin doar plasarea lui base sub scorul pdl. Devine tot mai clar ca base e undeva intre 31-33, iar geoana in intervalul 25-30.

cdmitroi spunea...

pe mine nu m-a sunat nimeni sa fac un sondaj dasta de opinie si plang, plang, plang de nu ma mai oprescu pana nu fac boc.

Turambar spunea...

@ Irina: vezi, e clar: trebuie sa te maritzi. Atunci te mutzi de la clasa 8 / 5 (gulere albe, fara functie de conducere) in clasa 2 / 2 (gospodine / casnice).

Deci promitzi ca te maritzi, da? Ca vad ca sunt deja anonimi necunoscutzi dar de fapt cunoscutzi care combat pe aceasta tema.

@ Sergiu: De unde stii ca Antena 3 are bani de sondaje de teren? :)

Facem si de-alea de teren. Dar facem si de-astea telefonice.

@ Catalin: e clar: si tu trebuie sa te maritzi. Iriinaaa! Vino repede, ca tzi-am gasit un ginerica available!

:rofl:

Sergiu spunea...

Vazand emisiunea de la Nasul, sunt tot mai convins ca institutul lui Dancu este cel de-al doilea institut cu care lucreaza Basescu.

Irina Ursu spunea...

@Turambar Sa inteleg ca o sa fiu si eu in categoria aia binecuvantata a esantionului reprezentativ numai daca ma marit? E chiar asa complicat sa ajungi acolo:))? Si nu am inteles aia cu anonimi cunoscuti:))...dar ne lamurim. Am tot asteptat azi CCSB...dar o sa vad eu dimineata daca e in inbox:P Daca da, mersi mult.

Turambar spunea...

@ Sergiu: Nu am vazut emisiunea. Ce s-a intamplat? Ce s-a spus? Sau simplul fapt al prezentei sale la Nasul te face sa crezi ca e in tabara lui Basescu? Pls details.

@ Irina: Da, doar femeile maritate se bucura de privilegiile selectiei in sondaje. In adevaratele sondaje, vreau sa spun. Cele necasatorite sunt sunate doar de ciudatzii aia care mint cu sondajele lor de doi lei. Casatoreste-te repede si aseaza-te langa telefon. Va suna. Va suna...

:)

Anonimul cunoscut a fost an in-joke. E un prieten care m-a sunat si mi-a spus: Mai, stii ce-am facut? Am postat pe blogul tau. Ala cu matrimonialele, eu sunt.

E adictiv, va spun eu. Iar tu nu sari in sus de bucurie: prietenul anonim cunoscut e casatorit. Nu bun. Nu bun deloc. Cauta altul. Si stai langa telefon, ca acush-acush suna si tu nu eshti langa el.

:rofl:

Irina Ursu spunea...

Nu ar fi prima oara cand nu raspund la telefon:))... Mai mereu nu il aud. Asa ca imi asum libertatea si las in urma esantioanul reprezentativ. Tot timpul am fost atipica, deci raman asa:))

Turambar spunea...

Hei, n-o da cotita dupa tufish! Esthi buna de maritish. Grabish grabish. Nu te eschiva. Casatoria te vrea. Nu te fa de rushine. Casatoria e de tine.

Stiu eu. Am vorbit cu un eshantion reprezentativ de 526 de babe batrane cu braul de plastic made in China. Toate, dar absolut toate, s-au aratat preocupate de starea ta civila.

Deci ai grija. Poporul are intotdeauna dreptate.

:rofl:

Irina Ursu spunea...

Petitie scrisa. Numar minim de semnaturi admise 100.000:)) Altfel nu accept.

Turambar spunea...

Aha. Deci sa intzeleg ca una din fantasmele tale este sa ai 100 de mii de petzitori?

Pentru ca asha se cheama cei care semneaza petitziile: petzitori.

Petzitorii primaverii ai placerii si-ai parerii.

:rofl:

PS: Stai sa-mi intreb eshantionul reprezentativ de babe daca 100 de mii sunt suficientzi de destui de multzi.

Irina Ursu spunea...

In apararea mea vin si spun: nu eu am cerut site-ul de matrimoniale:))

Turambar spunea...

Nici o problema. Nu l-am vrut, dar acum il ai.

Cand zici ca te maritzi?

:rofl:

Irina Ursu spunea...

Maine se pune?:))

Lamora spunea...

Gata turambar - am facut rebranding.Mai repede decat musca de la connex, pardon vodafone.Aia de traia cateva ore. Anonimu ' este acum Lamora. Despre mine :

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Lies_of_Locke_Lamora

Turambar spunea...

@ Irina: Si zici ca azi esht ocupata, la taica popa, sa-tzi dea cu pirostriile in cap? Tz tz tz. Nu te marita, tu fata tu. Habar n-ai in ce te bagi.

@ Lamora: Aha. Gata. Esti un anonim cunoscut acum.

:)