duminică, 4 octombrie 2009

Vin alegerile!



6 comentarii:

cdmitroi spunea...

cred ca asta e cea mai tare imagine din ciclu "Vin alegerile". Io am dat-o pe muzici: http://www.cdmitroi.ro/2009/10/vin-alegerile-2/.
Dai bine pe sticla:D. unde e mustata??. Vreau si eu sondaju:P

Turambar spunea...

Muzica? Later.

Mustata? Kaput.

Sondajul? Niet.

:)

Thor spunea...

Mai , prietene ..... te-am vazut aseara , pe "sticla" ! Asa deci , ai facut tu un sondaj telefonic si , hotarit si cinstit cum te stiu , ai dat cu procentele in spalatii pe creier ai Antenei 3 !

Nu ma (mai)mira nimic la tine , prietene !
Maninci si tu o piine , chinuita !
Te intzeleg , pe cuvint de onoare ....... am o singura rugaminte la tine : nu mai spune la nimeni ca joci rugby , sportul ala de golani pe care-l joaca doar gentelmenii ..... faci rugby-ul de ris , parol !

Nu cred ca te voi mai deranja pe viitor .Oricum aveam oarece sperantze ca nu esti chiar asa ...cum esti !

Salut , scuzati , adieu ....

Turambar spunea...

:shrug: Your choice, mate. Your choice.

cdmitroi spunea...

pizma isi spune cuvantul :P

Turambar spunea...

Da'i, ma, in eshantionu meu. Noi sa fim sanatosi, Cataline, ca de cartitori si de muscatori de cur si de oameni care sa te sape pe la spate (no pun intended) nu o sa ducem lipsa. Toata viata.

:/