joi, 20 octombrie 2011

The rest is silence



Death, the final frontier.

Am început lucrări mari: am zidit case, am sădit vii,

Am făcut grădini şi parcuri şi am sădit în ele tot felul de pomi roditori;

Mi-am făcut iazuri, ca să pot uda din ele o dumbravă unde creşteau copacii;

Am cumpărat robi şi roabe şi am avut feciori născuţi în casă, asemenea şi turme de vite, şi oi fără de număr, mai mult decât toţi cei care au fost înaintea mea în Ierusalim.

Am strâns aur şi argint şi număr mare de regi şi de satrapi; am adus cântăreţi şi cântăreţe şi desfătarea fiilor anului mi-am agonisit: o prinţesă şi alte prinţese.

Am fost mare şi am întrecut pe toţi cei ce au trăit înaintea mea în Ierusalim şi înţelepciunea a rămas cu mine.

Şi tot ceea ce doreau ochii mei nu am dat la o parte şi n-am oprit inima mea de la nici o veselie, căci inima mea s-a bucurat de toată osteneala mea, şi aceasta mi-a fost partea din toată munca mea.

Apoi m-am uitat cu luare aminte la toate lucrurile pe care le-au făcut mâinile mele şi la truda cu care m-am trudit ca să le săvârşesc şi iată, totul este deşertăciune şi vânare de vânt şi fără nici un folos sub soare.


In fundal, o voce isterica striga repetat "Allakhu Akhbar!".

Mda. Ne asteapta vremuri interesante, mai frati bizantini de rit decadent :(


.

2 comentarii:

Fluieratorul spunea...

Unii zic ca merita, altii se bucura de "victorie" asupra unui personaj despre care pina mai an nici nu stiau ca le este dusman. Mi se pare ca stam prost cu logica. But who cares? Revolutia a invins, hai sa ne bucuram...

Turambar spunea...

Neah. Deocamdata nu ma preocupa aspectul politic al problemei. Ci mai degraba cel personal, de hybris: ce a fost, unde a ajuns. Cum moartea ne ia pe toti. Privirea habauca a conducatorului, la sfirsitul vietii, cu citeva secunde inainte de moarte. Lucruri importante, bre... :(