vineri, 7 octombrie 2011

Deci nu uitati sa va uitati

Doamnelor, domnilor,

lucrurile sint cit se poate de clare, sper ca ati inteles deja: televizorul dauneaza grav sanatatii mentale si, in consecinta, trebuie ignorat, dispretzuit, scos din priza, tratat cu suc de tirnacop in mijlocul tubului catodic sau, mai nou, al plasmei, ledurilor, ce becuri are el pe-acolo pe fatzau.

Drept pentru care va recomand cu caldura sa va uitati si miine, si poimiine dimineata, incepind cu orele 8 trecute fix, la televizor, la meciurile de rugby din sferturile de finala ale Campionatului Mondial de Rugby 2011.

Pentru inceput, miine simbata, la orele 8 primul sfert de finala le pune fata in fata pe Irlanda si Tara Galilor. Imi plac atit de mult ambele echipe incit ma doare sufletul, mi se sfisie tricoul cu All Blacks de pe mine si zau daca stiu ce sa va spun. May the best win. O sa incerc sa vorbesc la noapte cu Shefu, sus la cazane, in Rai, poate poate schimba momentan legile realitatii si se califica amindoua, indiferent cine bate.

Dupa aceea, de la 10:30 ora noastra locala si provinciala a Bucurestiului, joaca doua echipe de mare esceptzie jenant-imperialist-capitalista, doua verze de echipa, Anglia si Franta. Imi sint atit de nesuferite amindoua incit tot in convorbirea pe care o voi avea cu Shefu care ne supravegheaza de sus de la cazane din Rai, poate il conving sa faca o compensatie la primul favor si sa le faca sa mearga pe-astea pe amindoua acasa, no matter what the result.

Orisicum, de cind ma stiu francezii mi-au fost cu 0,347% mai antipatici decit englezii, deci ma vad in situatia paradoxala, eu mindru purtator de tricou pe care scrie "I support two teams: Wales and whomever plays against England", ca de data asta, dar doar de data asta, Jul, sa ne fie clar, sa pot sa strig cu berea in fata si cu nodul in git: Go England! Rupetzi-i pe frantzuji. Ca la Waterloo! Ca la Waterloo sa jucati...

Dupa simbata urmeaza duminica. Dupa sferturile emisferei nordice urmeaza sferturile emisferei sudice. Alt rugby, alta pricepere. Aici nu mai bem bere care ne molesheshte, bem whisky care ne face sa dam pasa pe trei sferturi.

Duminica, primul meci, tot de la 8:00 ora locala si provinciala, este cel dintre Africa de Sud si Australia. Dupa cit de echilibrat si de interesant este, parca e si pacat sa-i spunem sfert de finala, este cel putin semifinala, daca nu chiar finala, in mintea acelor eretici care nu cred in puterea supraumana si semizeieasca a All Blacks.

Deci Africa de Sud - Australia. Imi plac la fel de mult amindoua echipele, ma rog, am o oarecare usoara simpatie pentru australieni, dar asta nu ma impiedica sa fiu obiectiv, cum era cazul la irlandezi, galezi, engleji, mama lor de franceji, si sa spun ca totusi Africa de Sud mi se pare ceva-ceva mai buna, desi e echipa mai in virsta. Cred ca boksii au un usor avantaj. Dar cum balonul e al dracului de oval, va fi unul din acele meciuri de tip 50-50, hai maxim 60-40. May the best team win. Rugby-ul oricum va cistiga - va fi un meci pe cinste, poate cel mai tzapan al acestor sferturi.

Si se face si 10:30 si acum intra supraoamenii, semizeii pe teren. Desi l-au pierdut pe zeul sef, pe Dan Carter, care si-a rupt un ligament in zona vintrelor (nu, nu acolo unde va ginditi voi, ci unde se infige piciorul in sold, doar ca pe interior - accident nasol), All Blacks ramin in continuare cei mai zei si cei mai eroi si supermeni si betmeni si chacknorishi si singura necunoscuta la acest meci va fi: cite le vor da amaritilor de gaucho, argentinienilor care nici ei nu mai sint ce-au fost, surpriza de acum patru ani de zile, cind le-au dat cu terenul in cap francejilor de doua ori, si primul meci, si ultimul meci, de i-au facut de rushine la ei acasa, mama lor de frantzuji.

Nu mai stiu, nu-mi amintesc prea bine: v-am spus ca nu-i suport pe frantzuji?

:)

Hai, Crouch Touch Paaaausee ENGAGE! Miine si poimiine, de la 8, toata dimineata. Nu stiu pe TV unde se dau. Noi le vedem in barul irlandez de pe Covaci. Cine nu vine acolo, le poate vedea pe Internet, pe From Sport / Sport Lemon.

V-am spus ca nu-i suport pe frantzuji?

Go All Blacks! Go!

PS: Voi ce ziceti: vedem finala Irlanda - Noua Zeelanda, sau Tara Galilor - Noua Zeelanda? Atentie! Cine zice Anglia - Noua Zeelanda ia una dupe ceafa pe acest blog. Cine zice Frantza - Noua Zeelanda ia doua, poate chiar trei, scurte, indesate, cu pofta trase. Iar cine nu zice Noua Zeelanda deloc, folosim drujba din dotare :p

13 comentarii:

KingSnake spunea...

Eu merg pe Irlanda - Noua Zeelanda. Mi-ar fi placut un sfert de finala Scotia - Tonga.

Bujold spunea...

Hai oricine, da' ti-am spus ca m-am mutat la companie frantuza, de lucram amandoi, atat nevasta-mea cat si io la dusmanii tai de-o viata? Cum ies di n dilema asta?

Turambar spunea...

O, da! Scotia - Tonga si sa-si faca bagajele si ENG si FRA inca din grupe. Prea frumos sa fie adevarat. Vise, maica, vise :)

Si eu tot la Irlanda - Noua Zeelanda sper, desi mi-ar place si mai mult Tara Galilor - Noua Zeelanda. Am o slabiciune pentru galezi, mama lor de imprevizibili si inconstanti. Dar nici de irlandezi nu m-as supara sa ajunga in finala

Turambar spunea...

@ Bujold: :) Simplu: cumperi o punga si strigi "huooo! francejilor!" in ea. Iesi pe urma cu ea afara (atentie! s-o tii string la gura, sa nu rasufle) si ii dai drumul la o distanta convenabila

ZaffCat spunea...

aaa... si sa pierd ploaia de stele? Asa insensibil ma stii? Sambata la orele 8 trecute fix incepe si e unica in viata unui om... :-)

Turambar spunea...

Comme on! 8:00 am. Dimineatza, bre! La ora aia ploo douar cu stele de coniac, bre :) :p

omonim spunea...

asa bravo voua,mi-ati prescris si v-ati prescris dis de dimineata retetele cu injuraturi. Ce frumos, viata e frumoasa. Semanticus, Stoenescu si Cinezu si le-au luat deja, pentru ca asa au vrut ei, n-am facut decat sa-i servesc pentru ca eu nu am vrut. Mai bine Franta decat Anglia, Mai bine Irlanda decat Noua Zeelanda

omonim spunea...

da cu televizorul meu ce ai?

omonim spunea...

Adica de 6 ani va bateti joc de mine. Abuz e putin spus. Degeaba ma terfeliti, ca tarfele sunteti voi. Poate-s curva dar nu tarfa.

omonim spunea...

i get aroused

http://www.youtube.com/watch?v=mN7Xs9WVNBU

Turambar spunea...

:)

KingSnake spunea...

Frumos meci a fost. Acum,daca ma gandesc mai bine, parca as prefera sa castige Franta, ca englezii sunt in stare sa fie ca italienii la fotbal, sa joace prost si sa castige cupa mondiala.

Turambar spunea...

Da, faine amindoua meciurile. Din pacate, sa stii ca si francezii se incadreaza la aceeasi categorie de "italieni" ai rugbyului: joaca scirbos de prost in grupe si pe urma, tam-nesam, te trezesti cu ei in finala :( Go Wales! Go!