sâmbătă, 1 mai 2010

In pride we die, in anger we burn


7 comentarii:

John Galt spunea...

Unde era rebelul.. :P

Uite aici.


:D

Turambar spunea...

waw... :blink: la de-astea nu ma bag. am burta, chelie si doi copii acasa. p-asta s-o faci tu, temerarule intens... :p

John Galt spunea...

Daca stii locatia ai dau o bere.


si sper ca ai observat parapanta din imagine (da, in poza asta e o parapanta).

:D

Turambar spunea...

Da, am observat parapanta. Chiar asha de burtos si de chelios si de babalic nu sint :) :p

Initial am vrut sa zic Half Dome (Yosemite), dar mi-am dat seama ca nu.

Deci ma dau batut. Nu pot decit sa presupun: Alpi. Dar mai specific... Deci nu merit berea.

:(

John Galt spunea...

hint: "top of Europe"..


Iar la parapanta m-am referit la a doua poza, evident. E o chestie mica, albastru cu alb..


Uite inca una.

:)

Turambar spunea...

Hmmmm.... Nu prea seamana a Mont Blanc.

Nu, nu am vazut parapanta in a doua poza.

Mi-a placut in schimb f mult cascada.

Spune, unde e? Ce virf?

John Galt spunea...

Aceeasi cascada privita de jos, din lateral, tot lateral (caderea de apa de 500 de m cat si dezvoltarea imobiliara la care se poate ajunge doar cu telecabina).

In zona mai sunt 8 caderi de apa insa mai multe indicii nu iti mai dau pentru ca nu vreau sa descoperi (ca Patriciu) unde mi-am ascuns banii furati de la proletari.

:)