luni, 31 mai 2010

Stance: The Asphalt Jungle

Sigloxx a pus o versiune noua.

Neaparat...


7 comentarii:

claude spunea...

iarta-mi ignoranta, dar cine mama naibii e sigloxx?

screenshot-ul pus de tine are vreo legatura cu 'versiunea noua'? nu de alta dar am facut si eu vreo suta de screenshot-uri la filmul asta si nu sunt foarte diferite de ce ai afisat tu.

si, finally, asta inseamna ca iti vei updata avatarul? ;P

Turambar spunea...

Nu stiu despre "versiunea noua". Sper sa nu scoata vreo matzocarie care sa strice filmul.

E vorba doar despre o varianta imbunatatita depedeve a calitatii imaginii pusa intr-un loc pe care nu-l dezvalui, de o persoana pe care nu o dezvalui, numita sigloxx :), un obsedat de film noir carele deserveshte o mare comunitate internatzionala de obsedatzi de film noir si vechi si bun.

:) :wink: :wizeguy:

claude spunea...

ok. pe mine ma interesa daca 'versiune noua' inseamna ca mama dvd-urilor a restaurat o copie originala a peliculei sau 'noul' tine de imbunatatiri aduse copiei pe care o oferise anterior sigloxx (recte, un nou codec video, bitrate mai mare, codec audio cu 28 de canale stereo etc samd).

Anonim spunea...

Apropo, as mai vrea sa adaug ceva in legatura cu ce ai scris mai sus: comunitate internationala de snobi. :P

Turambar spunea...

N-am nimic impotriva sa-i faci snobi (in fond, ai si dreptate :) :p ), in schimb nu sint de acord sa pui linkul catre ei. It's about that hush-hush philosophy that makes things go round.

Ne abtzinem sa spunem nume, da? :Wink:

Anonim spunea...

OK. Imi place ca ai Chinatown in top 10.Pe de alta parte, la polul opus se afla Smultronstallet la care ma rugam sa se termine odata ca ma cam luase somnul. Poate sunt prea tanar pentru a intelege cu adevarat trairile personajului jucat de Sjostrom.

Turambar spunea...

:) Mie cel mai mult imi place ca am The Killing in top 10 :) Apropos: l-ai vazut? Daca nu, cauta-l si vezi-l. Mare film, mare zaticneala.

Da, cu Smulstronstallet ai dreptate. Cit timp nu ti-e frica de moarte, te vei plictisi la el. Cind incepe insa sa te roada, atunci il vezi cu alti ochi.

:) :friends: