sâmbătă, 8 mai 2010

100 de motive sa fii tata

100 de motive pentru care taticii sint cei mai tatici din lume si pentru care meritam cu adevarat si noi o zi a noastra.

9 mai, da? Nu e ziua victoriei, the bloody V Day, nu e nici Ziua Regelui (10 mai), nu e nici ziua Partidului (8 mai). Este ziua noastra.

Adica a mea. Rasa voastra de oameni care inventatzi tot soiul de zile, numai a mea nu...

:) :p

9 mai. Ziua taticu... Pardon, cu T mare de la Tata: 9 mai, Ziua Taticului.

Courtesy of Itsy Bitsy. Multzumim, Zapa si Itsy si Bitsy, ca in sfirshit se gindeste cineva si la sufletul nostru de tatici.

Eeeeniiigmaaatiiiiciii si cuuuumiiiintzi
Draaaagiiii noooostriiii draaaaagi taaaatiiiiciiii...


:p
* * *

"... ma duce la scoala." - Matei
"... se joaca frumos cu mine mereu, e profesor de sport si fotbalul pentru mine e o adevarata provocare." - Alex Gheorghe, 7 ani
"... se joaca cu mine si ma duce la scoala si m-a invatat sa merg cu bicicleta si imi umfla rotile de la bicicleta." - Marc
"... ma facea sa rad." - tatal lui Marc
"... atunci cand adun buline imi cumpara un lucru bun." - Ana Teodora, 6 ani
"... e bun cu mine ca o prajitura si ma da in leagan." - Mara
"... eu cu tata facem cea mai buna pizza din lume." - Andrei
"... ca se juca cu mine" - Ioana, 8 ani
"... face mancare foarte buna" - Alexia, 8 ani
"... munceste mult pentru familie" - Andrei Geala, 8 ani
"... ma ajuta la teme si ma duce in parc" - Stefan Brad, 9 ani
"... face supa buna si munceste mult. Si ne jucam carti si eu il bat." - Madalina Rosca, 10 ani
"... ne face mancare si ne cumpara ciocolata" - Alexandru, 13 ani
"... atunci cand stric eu ceva, el repara" - Alexandra Agapie, 6 ani
"Il iubesc pe tatal Alexandrei pentru ca e cel mai bun sot, cel mai bun tata, cel mai frumos, cel mai cel mai!" - Mama Laura (mama Alexandrei Agapie)
"Il iubesc pe tatal Anei pentru ca de-a lungul timpului a dovedit ca este o persoana de incredere" - Mama Anei Madalina
"... este alaturi de mine la teme si la probleme" - Ana Madalina, 8 ani
"... are grija de mine" - Matei, 5 ani
"... mereu a avut grija de mine si ma iubeste foarte mult si-mi face sandwich dimineata" - Iulia, 9 ani
"... ma ajtuta la teme si se joaca cu mine" - Vlad, 8 ani
"... imi face mancare buna, imi face declaratii de iubire si ma iubeste si el" - Radu, 7 ani
"... are grija de mine, ma ajuta la tot" - Andrei
"... a incercat sa faca din mine un copil ordonat si disciplinat, insa nu a reusit dar ii multumesc pt perseverenta" - Mama Andrei
"... vrea sa ma ajute sa fac sport" - Nectaria Vasile, 7 ani
"... ma ajuta la scoala, face tort de fructe, ma ajuta la toate" - Iustina Vasile
"... cumpara jucarii fara sa stie mami" - Ema Andreea, 10 ani
"... ma lasa sa dorm in patul lui" - Radu Mihai, 4 ani
"... e brutar si face cea mai buna paine" - Miruna Angela, 5 ani
"... imi face de mancare, are grija de mine, are grija de casa" - Mara Turcu, 4 ani
"... m-a invatat sa merg pe role, pe bicicleta, pe trotineta, imi face toate poftele, se joaca cu mine" - Sara Roman, 10 ani
"... este unic" - Mama Sarei
"... ma duce in parc, se joaca cu mine cand vin de la gradi, m-a invata sa ma dau cu rolele, isi da sosetele pe care le vreau eu" - Maria Costea, 6 ani
"... era taticul meu si era cel mai dulce si cel mai bun" - Mama Maria
"... era un om deosebit, foarte bland si ma jucam multe jocuri cu el" - Mama Alex
"... era un model pt mine, vroiam sa-l urmez in tot, aveam ce sa invat de la el" - Tatal Ioanei
"... imi face toate mofturile" - Alice, 10 ani
"... se joaca cu mine ce vreau eu" - David, 6 ani
"... ma ajuta la teme atunci cand nu stiu , se joaca cu mine si ma alinta “piticule” sau “patratel” - Gabriela Vasc, 11 ani
"... ma gadila" - Bianca, 5 ani
"... e vesel, e harnic si e generos" - Madalina Rosca, 10 ani
"... atunci cand mama nu e acasa, el ii tine locul mamei" - Roxana, 9 ani
"... ma duce in parc si jucam fotbal" - David, 6 ani
"... nu fumeaza si e un tata bun" - Daniel, 7 ani
"... imi da atentie" - Laban Dorin, 12 ani
"... e eroul meu si imi citeste povesti" - Antonia Macedon, 5 ani
"... imi cumpara ce vreau, ma duce in toate parcurile si imi face toate poftele" - Andrei Florea
"... e dragut, ca modelez cu lut cu el" - Deea

4 comentarii:

dhaarth spunea...

foarte frumoase toate asa a la experimentul zaica, dar ultima m-a pus pe spate de ras: ca modelez cu lut cu el! :))))))) ma si vad cum ma ia micutul si ma baga printr-o chestie mocirloasa sau ca ma tine pe masa si-mi mai adauga un nas de lut, o mana dreapta mai lunga decat stanga, niste par de lut pe cap, adidasi modeerni de culoarea lutului in picioare ;)))

a aparut recent aceasta sarbatoare. ce mi se pare paradoxal este ca traiesc intr-o lume unde aud foarte des la femei: "as vrea sa am si eu un barbat, un tata pentru copii mei"; insa nu aud foarte des: "ce multe a facut sotul meu pentru copiii nostri".

de obicei imaginea barbatului este asociata cu cea a unei dihanii ce nu intelege cum functioneaza familia; a unei altfel de fiinte, ce are o maniera inexplicabila de a gandi lumea si mai bine de feresti de el sau nu-i spui ca-l apreciezi pentru ca si-o ia apoi in cap si pleaca la alta.

totusi, noua, barbatilor, nu ne-au trebuit studii universitare pentru a intelege inca din cele mai vechi timpuri importanta femeii si a mamei in viata noastra. oare cum vor reactiona "suratele" noastre la ideea ca exista o zi a tatilor? vom fi in viata cand fiecare femeie / fata, isi va aduce aminte de tatal lor la aceasta zi?

spun aceasta zi si nu spun 9 mai, pentru ca am aflat de pe wikipedia ca nu este o data fixa:


"Sărbătorirea în România

Ziua tatălui se va sărbători în România începând din anul 2010 în a doua duminică a lunii mai. Sărbătorile în primii cinci ani vor fi în următoarele date calendaristice:

* 9 mai 2010
* 8 mai 2011
* 13 mai 2012
* 12 mai 2013
* 11 mai 2014"

asta e link-ul:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Ziua_Tat%C4%83lui

parca ar scrie in link ZiuaTatucului :)) sa avem grija cu sarbatoarea asta ca in curand vor fi tari ce-si vor sarbatorii pe cei mai de seama tatuci ai neamului

dhaarth spunea...

si as vrea sa mai citez din cartea experimentul zaica:

De ce barbatii nu poarta cercei?

Barbatii nu au voie sa poarte cercei, doar femeile au voie sa poarte cercei, ca asa vrea militia. Militia nu vrea ca barbatii sa fie frumosi ca femeile. (7 ani)


Cum se face pasta de dinti?

Pasta de dinti se face dintr-un praf, care se gaseste la un capat al lumii si cand lucreaza, nimeni nu stie cum face, nici nevasta la oamenii care lucreaza.


Ce este aceea o familie?

Un neam strans la un loc si care zice unul la altul neamule si care stau in aceeasi curte, se numeste familie. (6 ani)

Familia este ca daca pleaca tata in alta tara si mama pleaca la servici noi ne ducem la alta familie si ne este frica acasa. (6 ani)


De ce e intotdeauna imbracat mirele in negru si mireasa in alb?

Mirele e imbracat in negru, ca asa e legea, asa a spus tovarasul Nicolae Ceausescu. (6 ani)


De ce visam noi?

Visele sunt, ca atunci cand iti moare tataia sa il mai vezi. (7 ani)


Foloseste la ceva boxul?

Boxul e bun, ca atunci cand vine razboiul ii trage lu ala, cu tunul, un pumn si nu mai poate trage. (6 ani)


Chiar nu le este frica deloc pompierilor de foc?

Pompierii nu se ard ca au doua perechi de haine pe ei si ei mai au curaj si cizme. (6 ani)


Daca bretelele tin pantalonii, ce tine cravata?

Cravata e facuta sa se spanzure unii barbati si sa le ia altii gagicile lor. (9 ani)


De ce exista ceasuri cu cuc si nu cu cocos, din moment ce cocosul e cunoscut ca ne trezeste dimineata?

Ceasurile sunt cu cuc si nu cu cocos, deoarece cucul a fost prima pasare sculatoare. (11 ani)
(cucuriguuuuuu)


Ce inseamna sa fi nemuritor?

Nemuritor e cand sunt doi banditi si trage cu pistolul, unul moare si celalalt ramane in picioare nemuritor. (7 ani)
(a spus banditi, nu bandite... deci se pune)


La usa inimii cuiva, trebuie sa ne rugam, sa navalim sau sa ciocanim?

La usa inimii cuiva nu trebuie nici sa ciocanesti, nici sa navalesti, nici sa te rogi, ci trebuie doar sa canti. (11 ani) ))

La usa inimii cuiva, nu ne rugam, cel mai bun lucru este sa-i cautam cheia. (13 ani)

La usa inimii cuiva, trebuie sa ne miscam si sa dorim cu incetinitorul. (13 ani)
(ne incadram la "cuiva")


Ce s-ar intampla dac-ar nimeri un inger in Iad si un drac in Rai?

Daca nimereste un drac in Rai va fi, cum a fost cu Adam si cu Eva care au dat primii de dracu gol. (13 ani)
Daca ar intra un drac in Rai le-ar dezordona aripile la toti ingerii. (9 ani)


Ce fac soldatii care au pierdut razboiul?
Soldatii care au pierdut razboiul, se duc la mama lor, ca sa planga. Ei plang la mama lor, ca in alta parte le e rusine. (7 ani)
(si cum se numea razboiul asta? cumva: al doilea razboi mondial de strangere a jucariilor aruncate prin casa?)

si ultima:
Cum stiu cei de la televizor ca maine va fi vreme urata sau frumoasa?

Omul de la televizor stie ca maine ploua, ca are un bilet si citeste. Biletul i l-a scris mama lui. (6 ani)

deci sa nu mai dam vina pe altcineva de acum inainte pentru vremea de afara

matusalem spunea...

Taticii sunt cele mai bune mame.

Asta ti-o spune handralaul meu la 20 de ani. Adica acum. Adica acum ceva timp. Cand mi-a spus asta. Si s-a roshit, shi m-a imbratzishat. M-am simtzit mandru de mine. Shi de el. :)

Turnofftheglory spunea...

La multi ani taticule.