joi, 6 mai 2010

Visual rhetorics, poetics and histories

Sau Back In USSR. Sorin ne ajuta sa descoperim aceasta comoara de poze, acest rezervor de stalinism vizual :), acest cufar de trecut bine incadrat, fotografiat si exprimat.

O incintare pentru ochi. O amintire pentru creer. O nostalgie pentru corason.

Pentru unii... :/

Toate pozele le gasiti aici. Highly recommended.

PS: Mie cel mai mult imi place aia cu lebedele si camionul care sta sa cada in apa. O metafora exceptionala despre antitezele care tin Rusia in tensiune: natura, cultura, eleganta, frumusete, rafinament, balet, dar si lipsa de scrupule, badaranie, putere folosita spre oprimare, pericol, vaselina pe fier, tractoristi cu ceafa rosie, tanchisti care fura ceasurile de la mina, eventual cu mina cu tot.

Voua care va place?





























8 comentarii:

ipo spunea...

Mie imi place de prolii aia obositi care se intorc de la fabrica inghesuiti in autobuz, e asa... foarte capitalist.
Si imi mai place de militarul ala cu apucaturi murgheze, mama lui de biliard. :P

ZaffCat spunea...

cam antipatic lemuru' ;-)

matusalem spunea...

Nu, nu. Lemuru' face totzi banii! :)
Mai ales ca e pe bambusul ala de Telega! :)

Turnofftheglory spunea...

Tovarase mie imi plac rusoaicele. Mai a amestecat genetica sangele ala vikingo-mongolo-turco-slav de cazi pe spate si in zilele noastre.
Pacat ca le darama votka la stadiul de MILF.

Turambar spunea...

Scuze. Voi modifica.

Dragos Bora spunea...

Militarul e Gagarin dând bobârnace Sistemului Solar. De aia-mi place (si mie).

Turambar spunea...

Da, stiu :) De-aia am si pus-o. Eu il recunosc pe Gagarin. Il stiu din timbre :) Altii insa, mai ales atomicii astia recenti...

Mai ales ca am intzeles ca e un sindrom in rindul lor: multi vad o serie de maimutzici, in locul fotografiilor. Vezi ce face calculatorul din om? Te face sa vezi maimutze pe peretzi.

:wink:

sidecenu spunea...

Mie imi place coada la carne congelata. Si tipul care taie bucatile cu toporul. Sunt multe foarte bune. Desi un procent mare sunt poze regizate sumar cu detalii ale comunismului inregistrate intamplator