marți, 4 mai 2010

Cat fight

Deci ce a facut brazilianul asta Leandro Braga din filmele lui Tarantino si ale fratzilor Brothe... aaa, pardon, ale fratzilor Cohen, este o opera de arta in sine.

Cu un simt in singe al selectziei si montajului si al juxtapunerii si mai ales shi mai ales al ilustrarii muzicale pe masura si putirintza monstrilor sacri din care s-a adapat cinematografic, ce va propun sa vedetzi este o mica bijuterie, o declaratie de dragoste si de admiratie pentru acest monstru nebun numit film, pentru acesti copii nebuni ai acestui monstru nebun, numiti Tarantino si fratzii Brothe... aaaa, pardon, fratzii Cohen.

Deci daca nu va uitatzi sintetzi neshte fraieri, neshte republicani de Ploieshti, neshte Mitze Biciucliste, neshte nasoi si uritzi si grashi si trishti si habar n-avetz ce pierdetzi.

Hai, pop corn attack. Si unu, si doi, si trei, si: aaaaaAAAARRRRGHHHHH!

:)



Courtesy of Cinesseur, pe care cu aceasta ocazile l-am descoperit.

7 comentarii:

Camil spunea...

păi și dacă suntem republicani, ce? :)

Turambar spunea...

:) E nasol. Voi trebuie sa tzinetzi cu regele.

Cu regele cinema, evident.

:p

Camil spunea...

desigur. al șaptelea monarh :)

bujold spunea...

Frate, genial, genial, genial.... CINEMATOGRAFUL...............

ZaffCat spunea...

la impuscaturi e egalitate ;-)

Florin Pîtea spunea...

I'd almost forgotten why I stopped watching Tarantino movies after "Kill Bill 2".
Thanks for reminding me.

dhaarth spunea...

ce bine ca nu s-a rezumat tarantino sa faca doar un colaj, dar cine a facut colajul, ce bine a exprimat lumea lui tarantino!

dupa ce l-am vazut, mi-a venit in minte imediat faza cu: beam, beam, beam, beam, beam. ma rog, ei scriau bam, bam, bam, bam. dar eu nu vreau sa bam - bam dupa ce am vazut colajul; ci eu vreau sa fiu cu oamenii la un loc, intr-un bar, si sa beau-beau-beau si sa vorbim de ale oamenilor