marți, 25 mai 2010

M-am intors

Aceasta sintagma are mai multe intzelesuri.

a) Cea la care v-atzi gindit cu totii. M-am intors. Sint in tzara. I'm back in business. Mama ei de viatza, m-am intors.

b) Cea fizica. Dupa trei zile in care am dormit tzeapan in pat si ori de cite ori ma intorceam de pe o parte pe alta, ma trezeam din somn, acum a fost prima noapte in care m-am intors si eu ca omul, singur, fara sa fie nevoie de cineva sa ma intoarca cu patura ori cu cearsafu. Mama ei de viatza, m-am intors. Autch!... :(

c) M-am intors. De ce ai ramas ba in America? Mama ce fraer ai fost. Ma rog, nu chiar cu cuvintele astea, dar cam pe-acolo era sensu. Si totusi, m-am intors. Si nu-mi pare rau. De cind m-am intors, de presque 15 ani de zile, nu-mi pare rau.

c) M-am intors. Mi-am intors scufitza. Cred ca voi baga o schimbare majora in stilu existentzial al vietzii trairii mele. Mama ei de viatza, cred ca-l inchid.

Poza, courtesy of Barbosu de la Catavencu, nasolu ala care fabrica timpenii false de sondaje la shopirleaza cu citeva zile inainte de alegeri. Aptsolul nevinovat si inocent si coincidental si fara nici un sens ascuns.

Deci m-am intors, da?

:/


24 comentarii:

Itzicbaseanu spunea...

Bine-ai venit Turi!...Fusesi la ma-sa Culturii din lume!...Vad ca ne-ai adus si fofeze de chineze...sa ne-mbucuram si noi!
Buuune,bunute cu tzatze micute!...
De unde deduc ca te-ai "intors" si tzi cu Mao!...

matusalem spunea...

Inchizi blogul? Ioi! S-a dus dracului tot hazul. :)

Turambar spunea...

Nu stiu (inca) daca il inchid, dar cu siguranta nu-i voi (mai) rezerva atita timp din singele timpului meu. Mai lento agreabile, asha, lejer de vara, ca spritzu

molie spunea...

Nene, nu-l inchide. :(


(COREA DE NORD
Serviciul militar obligatoriu pentru barbati 10 ani si 7 ani pentru femei.)

ZaffCat spunea...

discopatie lombarda? ;-)

Unknown spunea...

ăă... da' unde-ai fost? sau te-ai întors doar pe partea ailaltă?

Turambar spunea...

@ Explorish: Am fost la un turneu de rugby Old Boys, la Dieppe, unde a intzarcat mutu iapa, neamtzu canadienii si normandu faleza.

@ ZaffCat: Discopatie invinetzita generalizat lovita de rit percutant. Lasa-ma, ca ma mishc cum se miscau vechii romani in morminte: incet, si numai mutati de altzii cu cazmaua :(

@ Molie: Il inchid, da-l in ma-sa. Sa-l fac de rushine...

:blink:

Anonim spunea...

Domle daca te doare e semn bun, inca mai traiesti. Daca vrei sa sschimbi stilul existential am reteta sigura si e personalizata, flexibila.
Vrei sa afli? :)

Turambar spunea...

@ Anonim: :) In mine se petrec stari contradictorii. Cu jumatate de emisfera cerebrala si cu partea stinga a corpului zimbesc. Cealalta jumatate de emisfera cerebrala si partea dreapta a hoitului, dar mai ales zona lombar(d)a si cervicoasa a sirei spinarii, itzi transmite un duios "hai sictir".

:)

Stiu: asta este partea buna a partii proaste: daca doare, sint viu. Partea si mai buna e ca nici unul din noi nu s-a rupt, cu exceptii minore (intinderi, contuzii si vinatai, stare generala de bataie cu paru de catre piticei noaptea in pat la hotel). Deci dinspre partea asta e bine.

Dinspre partea economica, insa...

Taci, ca m-a luat din nou. Jos, intre vertebre...

:(

Deci ce retzeta de schimbat stilu egzistentzial zici ca ai, sa-mi treaca discopatia lombarda?

:(

Anonim spunea...

Ati calatorit cu autocarul? ca la unii se declanseaza de la autocar.

Turambar spunea...

Marea majoritate a echipei s-a dus cu autocarul (acum sint pe drum, la intoarcere). Eu cu un coleg, insa, am calatorit cu avionul.

Deci nu e de la transport. Try again :)

Anonim spunea...

E clar.
Vestea proasta ests ca probabil nu vei putea evita operatia.
Vestea buna este ca daca aceasta veste proasta nu tzia fost inca data de doctor atunci mai ai ceva sanse sa scapi fara.
Retzeta magica este simpla si sigur va da rezultate.
Ea se bazeaza pe principiul autenticitatii in cultura. Mai simplu spus, sa eliminam tot ce este strain culturii noastre dragi si de promovat tot ce este peren si imuabil romanesc.
Deci primii trei pasi:
- discopatia va ramanae, este a ta, este dezvoltata organic deci este autentica, nu ai cum sa renunti la ea, sa fi sanatos, era sa itzi urez sa te bucuri de ea, dar nu merge dpdv motvational.
- rugbyul nu este romanesc, deci nu e bun, intra in conflict cu propriiile valori, in special cu discopatia, asa ca renunta. Sa nu te gandesti sa treci pe oina, e sport romaneasc dar presupune mai multa torsionare, deci cel mult timbre sau vederi, ilustrate, mai ales de la Herculane, Techirghiol, Sharm El Sheic.
- daca renunti la rugby atunci sigur vei renunta si la alt element cultural alogen, beutura, ca dacii liberi, cei mai curajosi si mai viteji dintre traci, din regiunea Moldova au renutat din cele mai vechi timpuri la vin si struguri.
Masi vorbim peste 3 luni, vei fi ca nou! Exista viata si dupa dicopatie! :)

Dan Selaru spunea...

Daca inchizi sandramaua te pun sa bei toata pivnita, uiti si de discopatie si de tot. Sanatate!

Anonim spunea...

Cred ca problema cu blogul rezida in alta parte decat cea lombarda. Necesita o abordare separata.

Turambar spunea...

@ Anonim: Cu sigurantza ma voi lasa de rugby. Peste 15 ani :)

@ Dan Selaru: Il inchid, da-l in mama lui de blog, sa-l fac de rushine. Imi maninca prea mult din viatza.

@ Anonim: He. He he. Esti sigur ca acel d supliciumentar este pus acolo cu buna stiinta sau ai muscat momeala lingvistica a lu' Turambar?

:) :p

Lombarzii, acesti mari barbari ai zonei lombare de coasta.

Nu, Lombardia nu avea coasta (cel putzin din ce-mi aduc eu aminte din lecturile despre barbarii liberi ai secolelor intunecate).

Lombard = Longobard = topor lung = un neam de nashparlii germanici care au facut vraishte prin Europa inainte de infiintarea Uniunii Europene a Tatarilor Huni liberi si multzi si avari

http://en.wikipedia.org/wiki/Lombards

http://en.wikipedia.org/wiki/Lombardy

:) :p

Anonim spunea...

Draga Turambar,
sa nu imi spui ca nu ai fost la doctor? Cu operatie sau fara tot vei renunta la rugby, wiziki si tigari.
Sa mai zica lumea ca nu sufera si barbatzii!!! hehehehhe
Aveam eu o teorie despre bloguri...

Turambar spunea...

Nope. N-am fost (inca) la doctor. Deocamdata practic auto-chiropractzia, adica imi trosnesc singur spinarea si mi-o pun la loc. Sint expert in manipularea vertebrelor prin presiune, torsiune, extensiune, pina face crac!

Stiu ca o sa trebuiasca sa ma duc. Dar nu acum. Nu deocamdata. Deocamdata ma duc la rugby si dupa meciurile cu contact ma jelesc ca baba pe blog... :p

Anonim spunea...

In aceeste conditii ar fi cateva lucruri de stiut:
- ca mersul la neurochirurgie nu este mult mai dureros decat la stomatologie;
- legenda spune ca doar Dobrin a jucat avand discopatie, purtand un brau oltenesc, multe infiltratii si o doza buna de tuica, dar nu a fost deajuns...:)
- ca dupa o eventuala operatie vor fi mai multe asistente decat intr-un cabinet stomatologic, deci mai mult fun si inspiratie pentru blog
- ca pana nu aflu ca ai fost la doctor nu mai intru pe blog si fac o campanie pe twitter #turambarladoctor.

Turambar spunea...

:) Nu ma duc, ca am citit eu in cartzile sfinte ca doctorii itzi fura sufletu si ti-l vinde in tirg la vechituri.

Nu ma duc, bre, nu ma duc. Potzi sa blochezi twitter-ul cu proteste, ca nu ma duc.

:)

PS: Stiu, trebuie sa ma duc. Cindva. Dupa turneul din Tara Galilor (de luna viitoare). Pina atunci, ma refac incet-incet.

Si iti spun eu: marea problema nu este de la rugby, ci de la timpenia de pat pe care dorm si de la timpenia de canapea pe care lucrez cind lucrez acasa. O pozitie absolut timpita de lucru pe care in fiecare zi spun ca o schimb si ca ma duc sa-mi cumpar un scaun ergonomic si tot amin s-o fac. Provizoratul, cea mai stabila si persistenta stare de agregare a vietii...

:/

Anonim spunea...

Ma rog, daca spui tu, hehehehe.

Unknown spunea...

adică aici? http://en.wikipedia.org/wiki/Dieppe,_Seine-Maritime

micheteau...

sănătate!

Turambar spunea...

Yup, chiar acolo. Chiar pe plaja aia de bolovani des galets, unde cu aproape 70 de ani in urma au murit canadienii.

A fost fain. A fost intens.

Si o sa mai fie si la anul :) :wink:

Anonim spunea...

Aveti si medic la echipa sau plecati doar cu asigurarile obligatorii pentru calatorii in strainatate? ;)

Turambar spunea...

De data asta am avut si medic, ca nu am fost formal cu echipa noastra, ci cu cei de la Dinamo, si ei au fost pregatiti cu tot ce trebe.

In rest, mergem cu niste asigurari de sanatate ceva mai scumpe. Nu chiar pt sportivi, dar sa acopere ceva mai mult decit minimum (inclusiv oase rupte :) ). Iar medici pun la dispozitie cei care organizeaza turneul. Nu ne ducem chiar asha... :) :p