duminică, 16 mai 2010

Cel mai important organ genital

În cunoscuta baladã Miorita, sunt descrise câteva întâmplãri în care sunt implicate doi criminali, o oaie turnãtoare, si un cioban care socheazã prin prostia lui.

* * *

Împãratul avea o grãdinã si în fund un mãr.


* * *

Manole a pus-o pe Ana la zid si a inceput sa o lucreze.


* * *

Dimitrie Cantemir a avut un rol însemnat în viata sa.

* * *

Inima este cel mai important organ genital al omului. Inima este împãrtitã în douã atricule si douã testicule.


* * *

Restul, aici. O maniera ecsceptzionala de atz-i ince-pe ziua de dumnica. Stau si citesc, ma scutur de ris prin sguduire de cit de mishteaux si de adevarate sint, simt ca ma lasa cel mai important organ al meu genital de atita ris prin scuturare, copilele mele se uita la mine cum ride tata prin scuturare, ma intreaba "ce e, tata?" iar eu simt cum am un rol din ce in ce mai insemnat in viatza mea.

:rofl:

4 comentarii:

Richard spunea...

Manga@hentai generation.PRO TV education. Boc bugetaroctonul sa traiasca...fara numar, fara numar!!!
53, 53, o mai vrei, o mai vrei?

Bogdan Voicu spunea...

Simpatice :)

Altfel, eu remarc si stupiditatea "reporterului virtual".

Erori amuzante, de genul respectiv, au fost semnalate constant in presa romaneasca, an de an, dupa Bac, teze cu subiect unic, capacitate etc.

Probabil ca ar fi aparut si inainte de 1990, daca ar fi fost voie de la putere.

Asadar, nu vad in titlul si in argumentatia articolului altceva decat frustrarile unuia care isi inchipuie despre sine ca este destept si e gelos pe altii ca sunt mai tineri ca el...

Bogdan Voicu spunea...

Ca sa fiu sigu ca nu se pricepe altceva: ma refeream la cel care semneaza articolul spre care trimite postarea lui Turambar. Folosesc afirmatii caegorice la adresa domniei sale, dat fiind ca aceasta este adresarea care ii place, asa cum se vede din adjectivele pe care le foloseste in articolul propriu si in titlul acestuia.

Turambar spunea...

@ Richard: 53?? Ce ie aia? :blink:

@ Bogdan: Da, si eu am avut aceeasi impresie la adresa reporterului virtual :)