joi, 27 decembrie 2007

You're desthpicable!

Nu intzeleg cum de nu am pus pana acum. Mintea mea refuza sa gandeshte. I'm a dirty rat. No. I mean I'm a dirty duck. Shoot me, Elmer!

Preferatul meu: Primul din trilogia Wabbit Season // Duck Season a lui Chuck Jones. Rabbit Fire. Un clasic. Un titan al rasului. Asa ceva nu se mai face in zilele astea ale noastre bicisnice. The stuff the dreams are made of.

Mai sunt inca doua: Rabbit Seasoning si, ultimul dar nu cel din urma, Duck. Rabbit. Duck.

Duck, you suckers... :)

Rabbit Fire




Rabbit Seasoning




Duck. Rabbit. Duck





Thh.. thh... that's all, folks! :)

7 comentarii:

Moxx spunea...

oooooo, citate din humphrey bogart :X

Turambar spunea...

:P Unii iubeshte femeile, altzii beuturile. Eu filmele (pardon: shi femeile, dar in ordinea asta).

Crucea mea. Povara altora.

He's looking at you, kid :)

Moxx spunea...

[am o problema cu firefoxu, s-ar putea sa-ti apara 2 posturi... ma rog]

apropo de citatu asta, aia de la pro cinema l-au tradus "ridic paharul privindu-ti chipul, copile". de 4 ori, tot timpul cand apare in film.

trebuiau sa o lase netradusa, si-au batut joc de ea.

Turambar spunea...

Sunt multzi neavenitzi in zona back office a televiziunilor. Oameni care se califica la locul de munca. Stiu, am fost.

Asta este: cine stie engleza, intzelege si se intristeaza. Cine nu stie engleza, oricum nu prea se uita la Casablanca. Quod erat demonstrandum.

Moxx spunea...

tu nu lucrai la national tv?:D
ne vorbeai pe openmind despre audiente :D
si aveai un avatar ciumeg... dintr-un film pe care l-am vazut si nu mi-l mai amintesc:-?

Turambar spunea...

Yup. That's me. Ciumegu de la National TV :)

High Noon. Lee van Cleef. Mare film. Mare caracter.

:)

Turambar spunea...

http://aussietorrents.com/vb/
customavatars/avatar11422_1.gif