miercuri, 26 decembrie 2007

M-au prins!

Vroiam sa scriu despre intruziunea viitorului in prezent: eu, in sufragerie, pe leptocul meu, incercand sa ascult Van der Graaf Generator, impiedicat de cele doua zuze de sapte, respectiv doi ani care cautau pe YouTube desene animate. Tom si Geri. Nuuu! Se scrie Tom and Jerry, Marta. Au gasit Tom & Jerry, s-a dus dracu Van der Graafu meu, ca alergatura dupa soarece a avut prevalenta. In timpu asta, nevasta in coltzul celalalt al ringului, in alta camera, avea probleme egzistentziale cum se scrie un e-mail fara sa scrii Cu ocazia sfintelor ... Bla bla. Am rezolvat-o si pe asta. Si s-a mai dus dracului Peter Hamillul meu. There's a house with nooo dooooooor....

Whatever.

Dar nu asta vroiam sa va spun. Vroiam sa va spun cum m-am imbatat eu in prezenta serviciilor secrete azi. In a doua zi de Craciun.

Zice ca a venit domnul V. - nu spui cine, persoana importanta - sa il invat sa lucreze cu telefonul primit gratis de la RCS. Vine, ii ecsplic, butonu verde, butonu rosu. Hai sa bem un paharel.

Dupe o juma de sticla de whiskey Tullamore, de-ala distilat de trei ori de tip irlandez, de 12 ani vechime, am trecut prin: Pacepa, Iran, Irak, Saddam, Blandiana, transport de arme (nu el, altii), Columbeanu Sr, Micky Spaga pe vremea ceea, Stolojan, Patriciu, parcarile din Strasbourg, accidente, lagare in Basra, Carul cu Bere si transfugi in spatele prelatei.

A fost ca in John Le Carre. Fara facatura, fara trairisme. Doar whiskey si amintiri din razboiul rece. Pe care nu va doresc sa le traiti pe pielea voastra, cel mult din auzite.

R'atzi ai dracu cu melcii vostri de consumerishti. Voi statzi si va indopatzi si altzii se imbata pentru voi sa faca istorii personale pe baza de whiskey, sa nu mai imi aduc aminte nici macar un sfert din ce mi-a povestit.

Se va distila in urmatorul meu roman. Pana atunci insa, trebuie sa ma trezesc din mahmureala. Florentina!!!! Inca un pahar de zeama de varza, por favor!

LOL

4 comentarii:

Moxx spunea...

ooooou
gusturi fine la alcool
e craciunu', lumea mai bea si vin din pivnita:D

Turambar spunea...

:P

Am o pivnitza lunga, care se intinde de la Telega pana drept sub Limmerick. Si mai are shi o ecstensie care iese in hambar la Isley.

:P :P :P

Anonim spunea...

O umbrela ceva?
hehehe
Semantic

Turambar spunea...

Umbrela bulgareasca, sa-mi treaca durerea?

he he he :P