vineri, 14 decembrie 2007

Pe langa platanii fara sot

Dintre sute de catarge
Toate naspha, toate proaste...


Ei bine, dintre sute de micro-intzepaturi la corason, de strangeri de inima triste si impovaratoare datorate multor micro-neplaceri pe care le vezi la tot pasul prin acest iubit Bucuresti de cacat: taximetristii pulii mele care arunca cu nonshalantza hartia pe jos, bordurile schimbate a 7a oara, intru sfidarea taxelor noastre, functzionari de marlanie, produse de calitatea Zanzibar la pretzuri de Shantz Elizee, marlania manelista, blocurile triste, inghesuite, patate de ploaia murdara, figurile nevrotice, noroiul in mijlocul pulii mele de Bucureshti, la Piatza Unirii, de patibulari cu lantz gros la gat,

Ei bine,

In tot acest iubit Bucureshti de cacat s-a intamplat in sfarshit si ceva pe placu corasonului meu.

Au inceput sa planteze platani pe marginea strazilor.

Platani mari, inaltzi, de 10-15 metri, sanatosi. Platani nu doar pe bulivar intre Piata Romana si Victoriei, la multinatzionalele securishtilor pulii mele cu bani shi cu privilegii medievale, ci si in fatza blocului meu, la Piata Ramnicu Sarat, in inima de blocuri si praf a cartierelor dormitor. Si nu numai la noi in fata blocului, ci si in zona Nerva Traian, pe la blocurile celor care au castigat la Loto. Tot rezidentzial, tot in zona (ceva) mai proletara.

Platani care se vor face si mai mari, si mai frumosi, copaci nobili, imparateshti, cu scoartza aceea in varii culori de ocru si gri si pamantiu si cu frunzele alea mari, palmate, ale familiei Acer, si cu ramurile intinse majestuos la orizontala, semn de esentza tare si de copac cu coaie.

In sfarshit, se intampla shi lucruri bune in iubitul meu Bucureshti de cacat.

0 comentarii: