vineri, 28 decembrie 2007

Diana babana

Are nerv. Are stil. Are țâțe (pe blog. Probabil și în realitate). Are verb. E articulată, și răsfățată, și sofisticată, și mâțâită, și jucăușă, și gratuită, și știe de strada Puțul lui Zamfir, și se uită la fotbal, și citește Pro Sport, și se duce la ambasada cehă, să vadă nu știu ce filme decadente, și îl citează pe Norman Mailer cu un tupeu sexos de paragraf de sex cu 69 și cu schimb scârbos de lichide corporale, d'une manniere plus que risquee.

Are 22 de ani. E un talent, să ai 22 de ani. Ah, ou sont les vingt-deux ans d'antan...

Blogostări fericite, Diana! :)

17 comentarii:

Bogdan spunea...

Detectez ceva invidie boşorogească sau mi-e prea somn? :p

Turambar spunea...

Pe scurt: nu tzi-e somn... :) :p

Claudiu Tufis spunea...

alooo, nu mai ocupati netu'

Turambar spunea...

Altu care e invidios ca nu are tzatze... :) :P

Moxx spunea...

omule, esti casatorit, ai grija cu ţâţele :D

Turambar spunea...

N-ai intzeles: eu spuneam ca e invidios ca nu are tzatze el personal.

Eu, in schimb, nu sunt invidios: eu am tzatzele mele. Ale mele, proprii shi personale, courtesy of 90 kilos or pure slab.

Capish? Sa fac un desen? Sau, mai bine, sa pun o poza?

ROFL

Moxx spunea...

pUoza pls [;;)]
p00p [:*] buaH [>:D<]

Bogdan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Bogdan spunea...

[nu ştiu cum am reuşit să dau post fără să fi scris nimic, aşa că am şters şi re-postez:]

@turambar:

Îţi dai seama că ăsta devine cel cel mai comentat post al tău din ultima vreme?

Oh, God(dess)!

:)

Claudiu Tufis spunea...

@ turambar: dom'le, m-ai ajuns din urma la greutate. Eu inca am probleme cu a-mi gasi un sutien pe masura :(

@ bogdan: pe baza cometariilor noastre ajung la concluzia ca se duce Romania de rapa.

@ moxx: daca are grija de cele de care trebuie sa aiba grija, atunci e ok.

Claudiu Tufis spunea...

Si pana la urma cine e Diana Babana?

Turambar spunea...

Am si eu un sutien pe undeva prin garderoba: Flo nu si-a dat inca seama ca i l-am furat.

Am si o poza cu mine plin de tzatze. Moxx, sa-mi pice nasu superior daca nu o postez. Cu o singura conditzie: sa o cunosc pe Diana Babana si sa beau o cafea cu ea. Coffee, then picture. Capish?

Iar cat despre popularitatea acestui topic, tocmai observasem si eu. Concluzia? (Pe care o stiam de pe vremea OpenMindului, moxx) Concluzia este ca asa merg lucrurile in aceasta cea mai perfecta lume posibila: fun first, wisdom later.

Ho ho ho. LOL LOL LOL. :P :P :P

Turambar spunea...

@ Claudiu: Diana? Diana Babana? Cum, nu stii cine e Diana Babana?

De fapt, nici eu nu stiu. Am dat peste ea in balaureala zilnica de pe Internet. O fata. Rasfatzata. De 22 de ani.

The rest is stylish envy :)

Diana Adela Martin spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Turambar spunea...

most definitely, my huntress. un meci de rugby. cand mai are bucuresti meci acasa, in European Challenge Cup...

... lemme check ...

12 ianuarie – meci Bucuresti – Parma in Challenge Cup (stadionul Arcul de Triumf) (www.rugby.ro)

... pe 12 ianuarie, weekendul urmator, ne uitam cum ii bat romanii pe italieni si pe urma bem un capuccino. Sau un ceai verde. Deal?

Diana Adela Martin spunea...

meciul urmator celui care vine primul la rand. weekendul acesta petrec de ziua mea :D si voi fi departe de bucuresti. dupa care mai urmeaza cateva examene si 10 zile de vacanta. asa ca -> oricand dupa 6 februarie

deal? :)

Turambar spunea...

Deal. La multzi ani! :)