marți, 25 decembrie 2007

Aaaaaarghhh!

Aaaaaaarghhh! Nu mai poooot!

Tocmai am terminat de montat o casa Barbie pe care Mosu, in marinimia lui, i-a adus-o lui Marta. Daca il prind pe Mosu, ii rup picioarele si, vorba lu ala din Pulp Fiction, I'll work his ass maedievil.

In ordinea numerelor de pe tricou, am montat acoperis, am pus perdelutze la ferestre si la dus, am montat patul, am pus etichete pe cutia de lapte, de detergent, de inghetata cu frisca, pe oglinda, am gasit perna la papusa, am pus tacamuri pe masa, am montat televizorul cu Fairytopia pe ecran, am pus lampa, am gasit unde se tzin vasele la scurgator, am....

Am nevoie de un whiskey. Badly, mates. It hurts. I feel the urge to crawl.

Meanwhile, scumpa de Flo pune masa aia adevarata. Cam aceleasi miscari ca si la casutza Barbie. Caltabos, servici japonez adus tot de Mosu (o sa ii fac o mica favoare si o sa il las sa tipe, pentru asta). Tot meanwhile, Andra a pus pe masa aranjata cu eforturi de Flo toata hoarda de ponei.

It's a fucking fringgin mess in our house. Ne mai asteapta si casuta cu pitici pe urma, dupa masa, pe care a primit-o Andra de la Mosu. Aia cu Barbie are 50 de piese. Aia cu piticii are 85 de piese.

I feel I'm gonna die. It's Christmas time.

Aaaaaarghhhh!

:) :p

0 comentarii: