vineri, 25 februarie 2011

Romania - Rusia, meci comentat de Turambar

Miine, simbata 25 februarie, orele 16:00, mare meci mare. Romania se intilneste cu Rusia, in runda a treia a European Nations Cup 2011. Meciul va avea loc, ca de obicei, pe stadionul Tineretului (Arcul de Triumf) din Bucuresti. Detalii despre transmisie, pe site-ul FRR.

Insa nu ca de obicei, ci in premiera, Turambar va comenta un meci de rugby la TV, pentru canalul GSP TV, cel care transmite in direct partida. Da, stiu: s-a dus dracului de meci, nici la rugby nu mai poti sa te uiti, frate, fara sa dai de Turambar! Damn it. Life sucks and Turambar is nashpa.

Turambar face deja exercitii de pronuntie in privinta numelui jucatorilor rusi (pe ei, pe ei, pe ei pe kgb-ul lor!). Cum se pronunta Prishchepenko, por favor? De ce mi se limba plimba-n gura cind ma uit la acest cuvint cu prea multe consoane, dar vocale oha: Maglakelidze? De ce atitea y-uri si k-uri intr-o limba slava? De ce am invatat eu limba rusa din clasa cinci pina-ntr-a opta, daca nu stiu sa citesc nici cu caractere latine? De ce m-am bagat eu la acest curat mestesug de My Fair Lady?

Damn it. Life is a bitch and then you have to utter preposterous words.

Deci daca Turambar spune chestii oarecum cumva, voi sinteti marinimosi si il intzelegetzi: a fost bolnav cind era mic. Sper ca dupa 200 de whiskey sa nu mai conteze nimic, in orice caz. To sleep, perchance to dream.

:)

Si ca ziua sa se termine tocmai spre seara, de maniera apocaliptic-apoteotica, la orele 19:00 trecute fix are loc marea finala a emisferei nordice: Anglia - Franta. Meciul e transmis pe Dolce Sport. Cine nu are Dolce, are Internet si cu siguranta il poate urmari online, courtesy of fromsport.com. Cine nu are nici Internet acasa isi merita soarta si oricum nu e interesat de rugby, deci nu poate citi aceste rinduri.

Ramine cum am stabilit, da? Rusia KGB Turambar Romania ii batem de ne usuca am fost bolnav cind eram mic Prishchepenko si Maglakelidze. Noroc ca Maglakelidze e rezerva. Sa speram ca nu-l baga, nici macar la pauza...

:)

Hai Romania! Pe ei pe ei pe ei pe microfonul ei de viata, cine l-a inventat pe Maglakelidze, macladelitzele mamii lui de georgian, ce-o fi cautind el la asupritorii sovietici, nu stiu.

:rofl:

18 comentarii:

Traian spunea...

Te-ai ne - no - ro - cit :))))))

ameţitul spunea...

mâine, sâmbătă, e 26 februarie :)
la ora 4 sunt la o petrecere de copii, aşa că n-o să te văd.
dolce am, nu comentezi şi acolo?

matusalem spunea...

Hahahahaha! O sa ne radem copios... :)))
Pana maine nu mai mananc nimic. O sa ma ingras la ora 16... :)))

Anonim spunea...

Multa bafta! vorbesti mai repede ca Ilie Dobre?! ai slideuri?

transildania spunea...

Lasa numele rusilor, spune numarul de pe tricou care indica pozitia pe care joaca, e o informatie chiar mai utila ;-)

Sper sa implementati si noi standarde crainiceresti acolo, sa nu mai auzim la GSPTV locuri comune de genul "ce bine ne-ar prinde un eseu inainte de pauza" sau "transformarea ne-ar aduce inca doua puncte foarte utile".

Mult succes!

Turambar spunea...

E clar. Comentariile voastre conduc intr-o singura directie. Spre o singura concluzie. Simt cum, dintr-o data, ma apuca o raceala iremediabila, cum acum, in acest moment, voi cadea la pat cu o migrena de sfirsit de lume, cu febra 50 cu 3. Aceasta stare de dispozitie non-transportabila si non-comunicabila ma va tine pina aproximativ miine, aproximativ spre orele 18:00. Hai, maxim 18:30, ca pe urma incepe celalalt meci, Anglia-Franta, si pe ala il comentez si daca sint singur in baie si curge apa peste mine la dus.

Ce prieteni nasoi. Ce cititori demotivationali.

:p

matusalem spunea...

Huo!
Adicatelea noi picam de mazete?
Am dat sfoara-n tzara, am trimis mail-uri in cele patru colturi ale lumii, am comandat pizza, am contramandat orice (... ioi ce era sa zic...) si matale ne lasi cu ochii-n soare?
Pana maine stai la izolator, inveti dictia numelor rusesti si te prezinti frumusel la treaba.
P.S. Imagineaza-ti ca stam smirna si te ascultam cu sfintenie... :)))

Turambar spunea...

Pai tocmai asta e problema. Numa' gindu ca voi toti, nasoii astia rautaciosi, stati smirna si ma ascultati cu sfintenie (desi aplicat voo, acest atribut este un oximoron), ma face sa ma imbolnavesc si mai iremediabil. Presimt ca voi fi bolnav chiar pina la 18:45. Ba, daca mai ma gindesc bine, poate pina pe la 19:03, cind se termina imnurile de cintat, ca pe-alea oricum le stiu.

:)))

Turnofftheglory spunea...

Succesuri sensei! Si tie si stejarilor.

Turambar spunea...

:) arigato gosaimashita, teofiru sensei! :bow:

matusalem spunea...

Pfoai... nu se zice "arigato" ci "спасибо"... ca joaca rusii... :))))
Tz, tz, tz, nu ti-ai facut temele... :)

fly-half spunea...

Hai c-a fost bine...
De fapt, nici n-am stiut ca erai tu (mi s-a parut doar o voce cunoscuta) ca am fost cam ocupat si de-abia acum am mai intrat pe blogul tau si am vazut postarea asta :-)))
Anyway, nu am vazut tot meciul dar din cat m-am uitat (si ascultat) nu am remarcat nicio gafa a vreunui comentator :-))

alinutza spunea...

S-ar putea zice ca le-ai purtat noroc stejarilor :). Hai Romania!

Turambar spunea...

@ Matusalem: :) :p pajalusta, gospodin matusalem :)

@ Fly Half: Txs, mate. Au fost si gafe. Am tot zis uvertura in loc de demi, de ex. Alta limitare: nu stiu numele jucatorilor (si nici nu am de gind sa le invat prea curind, caci numele nu au fost niciodata punctul meu forte). Insa per ansamblu cred ca a fost presque decent

@ Alinutza: :) Mersi Alinutza. Hai Romania!

matusalem spunea...

Taica, am mai lasat sa se raceasca treaba, dar meciul a fost comentat partial obiectiv si live, aici
http://moscalifar.eu/2011/02/26/irelevant/#comments
:)))

Turambar spunea...

lol. am fost facut. am fost birfit in direct, pe la e-coltzuri. aceste cuvinte care le-ati zis despre mine dor mai tare decit articolele din tricolorul

:rofl:

matusalem spunea...

Aidi bre ca ai fost chiar fain. Necazul este ca nimeni nu incearca sa explice acest sport pe sticla. Daca s-ar gasi niste oameni ca matale, sa vina si sa arate lumii regulamentul si logica acestui joc, cu termeni stricti combinati cu limbajul din vestiar si de la antrenamente, eu zic ca ar fi mult mai multi oameni care l-ar indragi. Pe mine m-a acaparat datorita unui coleg (un junior care l-a practicat) si care mi l-a explicat pas cu pas. Oricum, cum am zis si acolo, zic si aici: inca 2-3 transmisii si va fi perfect. Eu sper sa te mai aud, ca mi-a placut, lasand mistocareala deoparte...

Turambar spunea...

Mersi pt incurajari, Matusalem. Intr-adevar, e nevoie de o atitudine mai relaxata in comentariu. Ii apreciez f mult pe comentatorii anglo-saxoni care sint relaxati, focalizati pe faza, pe stilul general al jocului, si mai putin pe timpeniile de statistici: cine cite kile are, cind a jucat prima data, impotriva cui, unde joaca acum, cu cine s-a insurat si cind ii este ziua de nastere. Accentul pe joc, por favor. Urmaresc cu placere meciurile din Super 14 (acum Super 15) si datorita comentatorilor. De asemenea comentariul pe BBC. In schimb la meciurile transmise in Romania, prefer sa dau sonorul la minim, sa ma pot concentra pe joc, atit de mult ma deranjeaza valul de informatii inutile care imi este zvirlit in fata si care ma abate de la firul jocului :(