vineri, 11 februarie 2011

Stance: Serpico (1973)


6 comentarii:

Dan spunea...

Cred ca este primul film cu Al Pacino pe care l-am vazut, în anii aceia nici nu este de mirare. De fapt e si printre primele lui filme. Curios, Nasul, desi facut înainte de Serpico eu l-am vazut dupa aceea. Probabil de asta pentru mine este cel mai bun film cu el, parere contestabila.

vera spunea...

Serpico...
Ce film misto! Ce extraordinar de INTENS era Pacino in Serpico - te lua cu bitziiala la lingurica. Or some such tremor.
Eu am vazut Serpico dupa Nasul si tot mi-a placut Pacino mai mult in Serpico. In Nasul a jucat bine, in Serpico a jucat extraordinar.

matusalem spunea...

Serpico. Sau cum nu se va mai face un film politist, simplu si intens, fara cacaturi pline de efect dar inutile...

Kilroy spunea...

In Insomnia mi s-a parut chiar mai intens. Si mai rafinat, evident. Shit, pana si reclama lui la cafea te face sa iti ploua in gura.

adrian spunea...

Serpico... un personaj cum ne place sa credem ca vrem sa fim...

Bujold spunea...

Vrei sa sugerezi ceva, in aceste zile? Are vre-o legatura cu coruptia vamesilor de la noi?