marți, 14 februarie 2012

Snowbaru

Astazi, Trabantul meu pe steroizi si-a dat masura calitatii sale imperialisto-decadento-aviatice.

A intrat a iesit a scos a tractat a trecut pe unde altii nu trec, a depasit a suportat a facut shpagatul pe doua scaune a sapat pirtie cu cartonul sau de doosute de cai imperialisti putere, ca sa nu mai spunem ca stie sa mulga si vaca in timpul liber.

Chiar s-a si impotmolit pentru 30 de secunde, suficient cit sa-mi aduc aminte ca am totusi si o lopata in portbagajul sau incapator, de Trabant imperialist si decadent.

Dar asta pentru ca eu l-am bagat unde era troianul mai mare, sa-si sape culcus de parcare, mama lui de fier forjat, ca am ajuns seara tirziu acasa si nu mai era nici neam de loc de parcare prin prejur. Si pina la urma l-a sapat, in zapada de 30 de cm.

Drept pentru care inchin acest pahar de sake pentru nepotul avionului Zero care este si ii doresc sa vina dracu primavara aia mai repede, sa vaz daca i s-a rupt ceva pe dedesubt :)

Domo arigato gozaimashita, Orionu san! :bow:

1 comentarii:

ipo spunea...

Suedeza mea a asteptat cuminte sa se opreasca viscolul si sa vina stapanul sa-i dea sa manance jar, sa o tesale si sa-i puna saua in spate. Si stapanul si-a facut si el partea lui de treaba, o ora si ceva, cu lopata si matura.
Poza cu suedeza, asa cum am gasit-o ieri seara. :)
http://ipostaze.files.wordpress.com/2012/02/masina.jpg