luni, 6 februarie 2012

[...] luaţi cu copy şi paste şi trimiteţi, că până nu ţipăm nu [...]

Courtesy of Vlad Petreanu.

* * *

În fine – iar asta e o idee care mi-a venit în timp ce mă gândeam la o încheiere care să pună un pic de presiune pe birocraţia românească – eu zic că am putea să scriem la Ministerul Comunicaţiilor şi celor care se ocupă de ghiseul.ro şi, fireşte, primăriei de care aparţine fiecare, cerând ca sistemul de plată on-line, cu cardul, să fie (naibii!) implementat mai repede.

Iată câteva adrese de mail: la Minister, ministrului Valerian Vreme, direct (deşi nu cred că ştie cum se deschide un e-mail): office@mcsi.ro şi, pentru siguranţă, şi la biroul de informare publică, la media@mcsi.ro. Iar la Ghiseul.ro, o adresă de mail cum nu se poate mai nimerită: parereamea@ghiseul.ro, care vine sub îndemnul lăudabil “părerea ta contează!”

Iar eu mi-aş scrie mailul aşa:

"Stimată doamnă / stimat domn,

Vă scriu în calitate de contribuabil român, domiciliat în localitatea Cutăreasa.

Aş dori, stimată doamnă/stimat domn, să aveţi amabilitatea de a grăbi implementarea sistemului de plată a taxelor şi impozitelor cu cardul, on-line, prin intermediul portalului ghiseul.ro, şi pentru localitatea mea de domiciliu, astfel încât să pot rămâne un cetăţean onest, cinstit şi bun-platnic al obligaţiilor mele fiscale fără să fie nevoie să mă şi umilesc pe la cozi şi ghişee pentru asta.

Aştept cu deosebită speranţă răspunsul dvs. şi vestea că v-aţi făcut, în sfârşit!, treaba pentru care vă plătesc,

O zi bună,
Cutărescu"


Fraţilor, luaţi cu copy şi paste şi trimiteţi, că până nu ţipăm nu ne bagă nimeni în seamă, să ştiţi.

0 comentarii: