sâmbătă, 31 mai 2008

He. He he :)

Tocmai am primit un telefon, in timp ce priveam meciul Crusaders - Waratahs. Un distins domn, care stie cu ce se mananca un EP, m-a sunat sa ma intrebe daca sunt Turambar.

Nope. Nu sunt eu ala. Asa am raspuns, sa mi se usuce touchpadul si sa nu pot sa dau din deget maine pe el, cand e EP-ul mai fierbinte.

Si pe buna dreptate: altul e Turambar. Acolo, in Cabed-en-Aras, asteptandu-l pe Glaurung sa treaca apa. Eu sunt un biet sociolog, care rasneste date si caruia ii place sa faca grafice. (Si sa dea telefoane unui anumit partid, care ne creeaza probleme de cash flow. Poate puneti o vorba buna... :) )

All in all, multzumesc pentru aprecieri, domnule T. O sa-i transmit salutarile Dvs. lui Turambar. Cu sigurantza se va bucura :)

Va tinem pumnii maine, si sa ni-i tinetzi si Dvs. Amandoi avem nevoie.

Cu stima,
Dagnir Glaurunga
aka
eu :)

5 comentarii:

Unknown spunea...

te-a sunat baselu'??? :))

Turambar spunea...

Neah. N'am ajuns chiar asha. Mai spre pamant. Dar tot sus.

:)

Anonim spunea...

Teodorescu Alin, n-asa? Ca e si el din acelasi "regn". :)

Anonim spunea...

"Primele estimări privind rezultatele alegerilor locale vor fi difuzate în premieră, duminică seară, după închiderea urnelor, la Realitatea TV, iar datele prezentate vor fi întocmite pe baza unui exit-poll realizat cu sprijinul call-center-ului Realitatea TV. "
Ce sistem e asta? adica nu e facut de sociologi? Pare o vrajeala.

Turambar spunea...

Ideea e urmatoarea: ai o armata de oameni in teren, in fata sectiilor de votare, sa intrebe oamenii cu cine au votat.

Insa pentru a se transmite rapid, oamenii astia din teren comunica telefonic rezultatele in mod periodic, pe tot parcursul zilei, la sediul institutului.

Fiind multe sectii de votare (sute) si intensitate mare de transmisie (din doua in doua ore), aici intervine nevoia unui call center care sa primeasca aceste telefoane si sa le bage in calculator suficient de rapid incat sa se construiasca baza de date in timp util / real.

Therefore, nu e vraja. Chiar e un call center implicat pe undeva pe acolo, in lantul transmiterii informatiei. You know, Call Centerul nu se foloseste doar la telemarketing, sau la telefoane electorale... :)