marți, 2 decembrie 2008

Prezenta la vot. Profile

20 comentarii:

Anonim spunea...

Huo alegatorii din colegiul d6/s3 Buc, 'ti-ai dreaq cu prezenta voastra,m-ati costat o sticla de J&B... :(

Anonim spunea...

Intrebarea zilei:

Cum poti sa ai in sondajele preelectorale si la exit poll 31% iar adversarul 36% si, in final, sa castigi alegerile cu un avans de trei mandate ?

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=a3041kBbxGM&feature=related - de la mine pt tine si pt evenimentele prin care ai trecut in ultimele zile;) (nu ma injura, sunt aia simpatica cu Gould vss Richter, nu cu spectrul cald al curcubeului;)

Anonim spunea...

hello, intrebare: unde gasim o proiectie pe mandate cu rezultatele de duminica "numarate" in stil uninominal intr-un tur? cine cite mandate ar fi avut? ca sa ne dam seama "cit de mirsav" e uninominalul asta

Anonim spunea...

@Anonim

PDL ar fi avut peste PSD-PC, PNL ar fi avut extrem de puţine.

Anonim spunea...

off topic:
profitam de ocazia prilejului din linkul cu care postez acest comentariu catre un site minunat care imi apartine 100%?

Anonim spunea...

oricum pd-l are peste psd-pc, insa ar fi avut mai mult peste psd-pc.

Anonim spunea...

Are cineva vreo idee de ce n-au venit femeile la vot? Din cate tin eu minte la alegerile trecute diferenta de participare inter femei si barbati nu era asa de mare.

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

Urmare a campaniilor de reducere a violentei in familie. Inainte le cafteau barbatii betivi si ele de necaz votau "negativ". Acum de aia si diferenta aia intre exit-poll-uri si realitate. :)

Turambar spunea...

Atz intzeles? Din cauza femeilor multzumite si domoale shi potolite a cashtigat PD-L-ul. Praise the Lord, for He is mighty, uneven, random and vengeful! Like all the women of the world...

:)

Turambar spunea...

@ Chinezu: Ponderez. Moderez. Gandesc. Evaluez. Teoretic nu am cum, since I will be in heavenly Telega. Vorbim.. :(

Anonim spunea...

Tot off topic :

Pai sa profite toata lumea , nu numai Chinezu (tot site personal).

Anonim spunea...

Imipare rau am dat-o inbara.Imi cer scuze ca am furnizat material paranoicilor portocalii...Ai scris tu scuzele astea ori orgoliul tau personal nu permite?Sociologule imi esti drag dar totusi colosa mergea un scuze cu font 6.

;)

Turambar spunea...

Nope. Nu pot sa imi cer scuze pentru o chestie pe care consider ca nu am gresit'o.

Cum spuneam si in seara asta la Ciutacu, la propunerea lui Pavel: pot sa imi cer scuze pentru deranjul psihic provocat. Pentru toate calculele pe care lumea le'a facut. Dar nu imi cer scuze ca am gresit Exit Poll-ul, pentru ca nu l'am gresit. Noi doar am consemnat ce au declarat oamenii. Ca au declarat uneori gresit, sau ca s'au facut matzocarii la vot si trebuie ascunse si vine atunci floarea cea vestita a consilierilor prezidentziali sa puna la indoiala validitatea a doua masuratori distincte, asta este o cu totul alta mancare de peshte.

Repet: Exit Poll'ul nu a fost prost facut. Exit Poll'ul nu a fost gresit. Sa imi cer scuze ca nu v'au convenit rezultatele? Da. Sa imi cer scuze ca am provocat traume informatzionale la aia care se asteptau la o structura de vot si a iesit la numaratoarea oficiala alta? Da. Dar nu din vina noastra. Noi ne'am facut treaba onest si profesionist. Restul sunt muscaturi de fund.

:/

Anonim spunea...

Ar fi interesant daca ai face o statistica cu felul in care au fost votate partidele in functie de varsta,educatie,sex,marimea localitatii(cum ai facut pt prezenta la vot).

Anonim spunea...

Nu sant adepta teoriei conspiratiei dar la cate s-au intamplat in ultimii 2 ani n-am cum sa neglijez aspectul asta.
Problema se pune asa : CSSB este al Cameliei Voiculescu al carei tata este felix aliatul PSD si PNL.
Aseara prietenii tai ciuatci declarau ca PSD si PNL trebuiau sa anunte la aflarea rezultatului exit poll-ului ca deja au facut o alianta parlamentara , o majoritate dictata de rezultatul votului. Era obligatoriu zic eu ca PSD sa para ca a ieit invingator detasat , cel putin pentru memoria colectiva.
Mai conta renumele si sacrificarea unor institute de sondare tinand cont de faptul ca lumea uita repede? Scuzele le aveati pregatite , le vedem zilnic.Si incercati si diversiunea asta cu furaciunea tinand cont de faptul ca PSD si PNL au organizat alegerile si nu PDL.
Tot prietenii tai ciutaci spuneau ca Ciofliceanu s-a Razgandeanu in ziua votului , nu se stie de ce..

Mie mi se pare plauzibil cu toate ca as putea sa accept si ca ati gresit .

Anonim spunea...

Si inca ceva .La songdajele dinaintea votului in D6 iesea castigator Filimon cu 44% iar Nassar avea vreo 30%.In final Filimon 32% Nassar 39%.
Bogdan Olteanu castiga cu 60% parca si a obtinut 26%.
Intra si astea in marja de eroare?

Anonim spunea...

NU cred in diversiune la exit poll. Pot sa cred in diversiune la sondajele preelectorale, are sens si se intampla. Desi influenta asupra intentiilor de vot este minima.
Pe de alta parte, inseamna ca fata de alti ani, a crescut numarul mincinosilor in randul celor care sunt intervievati de operatori... Nu am habar.

O comparatie intre sondajele preelectorale, exit poll-uri si rezultatele BEC
http://www.infomina.ro/pdf/Sondaje%20si%20exit%20poll-uri%20versus%20rezultatele%20definitive%20noiembrie%202008.pdf

Turambar spunea...

Mersi, Mirela :)