joi, 18 decembrie 2008

Pe vremuri ningea

Pe vremuri ningea in Romania...

8 comentarii:

Anonim spunea...

Lasa bre "nostalgicule" ca a pus Piedone tunuri de zapada si a facut partie de ski in Tineretului.
Te joci cu tehnica noua? Cica e un noroi de exceptie.

Turambar spunea...

lol. sa nu'mi spui ca lumea da si bani pentru asta?

:)

Anonim spunea...

Avea dreptate ăla care în 1986 se uita pe geam şi înjura: "Tu-le muma-n cur de comunişti, iar ninge!"
Deci de la ei era. De la ei se oprea curentul, de la ei se oprea căldura, de la ei ningea.

Turambar spunea...

Vezi, daca nu mai avem comunisti? E simplu: nici zapada nu mai avem. Cauza efect.

// Rasu plansu. Ce am putut sa scriu? Ca nu mai avem comunisti? :slap: Doamne, ce prostii pot sa spun cateodata... Cum sa nu mai avem comunisti? Ei sunt in totul si in toate... :( //

Anonim spunea...

Nici comuniştii nu mai ning ca altădată.

Turambar spunea...

E greu sa ningi cand putrezeshti
E greu sa lingi cand o domneshti
E greu sa strigi cand esthi cam rece
Afara'i frig si vremea trece.

Indelible Bonobo spunea...

eu tot ce-am inteles de-aici (ca-s mai plapand la creier) e ca n-aveti zapada. eu v-as trimite-un camion, ca aici la mine e pan-la brau, si tre' sa ies cu lopaitul s-o de(zan)gajez. 'tu-le-n c de comunisti!

Turambar spunea...

Da, intr'adevar, aici in Bucuresti nu a nins (inca). Vezi ce inseamna daca l'am impuschat pe Ceaushescu? Ne meritam soarta. Nema zapada, nema lopata.

:)