luni, 15 decembrie 2008

M'am intors

Belgia. Bruxelles. NATO. Parlamentul European. Coridoare. Prezentari. Poze de grup. Reprezentanta Romaniei la UE. Mons. Place Centrale. Waterloo (da, am urcat dealul). Spectacolul de Craciun din Piata Centrala. Ciocolata. Multa ciocolata. Un Lagavulin pentru sufletul meu propriu si personal. Cartofi prajiti cumparati la cornet. Chestii faine la fete. Arabi la Gare de Midi. Multi arabi. Magazinele inchise duminica. Cel mai recent John Le Carre. Frig. Mult frig. Sapca uitata acasa. Si, inevitabil, la crasha albaneza, unde am reusit performanta sa mergem de trei ori la rand, in ciuda atmosferei proletare si pe care am transformat'o in cartier general.

Fain. Obositor, dar fain. Mai ales datorita unor oameni faini.

:)

16 comentarii:

Anonim spunea...

mi-ai lipsit: bun revenit! :)

Anonim spunea...

Bienvenue de la capitale de politique europeene!
Cu ce ocazie de-acolo?

Anonim spunea...

hai la o ciorba!
la violeta sau la berbecu


pls rsvp asap

Anonim spunea...

'ti-ar ciocolata de ras, faci pofta la cititor la prima ora la cafea. Huo, rusine !!!
By the way : welcome back ( chit ca numai "well" nu e...)

Turambar spunea...

@ all: :) txs

@ diana: ciorba violeta 13:30. dar nuazi. maine martzi. ok? pls confirm

@ parlamentolitic: printre picaturile de blog, mai suntem shi oameni serioshi :)

Anonim spunea...

Era şi cazul. Deja te căutam cu Interopulul :)))Bine ai revenit! :)
Acum realizez că am fost de două ori la Bruxelles anul ăsta, dar am ratat unele obiective amintite de tine. Musai să mai merg o dată :)))

Anonim spunea...

miercuri - orice ora? ca diana e inca cum se cheama studentzica si are cursuri maine. OK?

Anonim spunea...

Mda. Scurt şi concis. Io vorbeam vreo 5 pagini despre experienţa asta şi mă opream abia când plictiseam destul cititorii peste o săptămână.

Anonim spunea...

si bere bre, bere??? :P

Turambar spunea...

@ Diana: OK. Miercuri orele 13:00. Violeta. Dar nu o sa pot sa stau prea mult, pt ca program buzy buzy. Am 14 mii de chestii de facut. Sorry. My bad.

@ Satmareanca: :) Sa vizitezi neaparat NATO :)

@ Armamortala: :)

@ Ipo: Stii cum se spune: when in Rome, do like the Romans. Therefore, m'am conformat si am facut precum localnicii: am baut whisky :)

Anonim spunea...

Bestie!!!

Turambar spunea...

:p Fac scotzienii o bere, numa numa. O vand la esentza: concentrat de 40 de grade de bere single malt

Stii cum spunea Mel Brooks: It's good to be beast.

:p

Anonim spunea...

Friptura carbonara (prajita in amestec de grasimi cu bere) n-ai mancat la un restaurant pe
Boulevard du Triomphe?
Si nimic despre Grande Place et la
Cathédrale Saint-Michel et Gudule?

Turambar spunea...

Am fost in Grande Place. In fiecare seara, timp de o saptamana. De fiecare data ne'am oprit sa privim cum joaca luminile si muzica in fata Primariei, in timp ce Mos Craciun trece in silueta pe fatada acesteia. iar in ultima seara, sambata, am prins chiar si concertul de sarbatori. Asta dupa ce am fost intr-o cafenea tunisiana si am avut parte de cea mai neasteptata impromptu belly dance session, din partea unor pustoaice de 15-16 ani, care se plictiseau in jurul unei narghilele. Nu vretzi sa stiti.

Disclaimer: Nu am facut nimic. Doar m'am uitat. Nici un animal nu a fost ranit in timpul acestor filmari. Sa moara mama...

:p

Turambar spunea...

Catedrala? Stiti doar relatia mea nemuritoare si rece cu religia. Am intrat. M'am uitat. M'am gandit la toata istoria care a trecut prin zidurile acelea. Mai mult la oameni si la pietre, si mai putzin la zei. Am iesit. Am plecat la cumparaturi. Dumnezeu a ramas acolo, inauntru, incercand sa concocteze un norisor negru, cu un fulger puternic, sa'l parleasca pe pacatos.

Mancare? Am avut un program destul de ocupat in timpul zilei. Iar in timpul serii am fost cu un grup de prieteni mult mai preocupat de nobila indeletnicire a studiului proprietatilor substantelor lichide, decat al rezistentei materialelor. Mancarea fudulie, bautura temeinicie, discutzii o mie.

Si nishte whisky, of course. :p

Anonim spunea...

da, o rezolvam repede! miercuri ora 13.00 violeta sper sa gasesc localul inainte sa pleci