marți, 8 ianuarie 2008

Zapada is here to stay

Cotidianul ne anunta ca Prigoana ne anuntza ca am pus-o. Daca ar fi sa scoatem toata zapada din Bucuresti, Primaria ar trebui sa decarteze vreo 100 milioane euro. Adica o zecime de miliard de euro, ca sa fie mai expresiva suma.

Mi se pare ca pe undeva in calcului celor de la Cotidianul s-a strecurat o artimetica gresita. Daca intr-adevar, cum scrie mai jos in articol, costul de transport este de un euro per tona per kilometru, atunci am impresia ca cei de la Cotidianul au uitat sa introduca in calcul si distanta medie de transport (aprox. 10 - 12 km, dupa parerea mea). Atunci la calculul lor ar trebui sa se faca o reducere a tonelor per cap de locuitor de aprox. 10 ori.

Insa acum e miezul noptii si nu ma apuc sa refac calculul. Mi-e lene, mi-e somn, mi-e rugby. Si nici asta nu e cu adevarat important. Important este ca e foarte probabil sa stam cu zapada in Bucuresti inca mult timp de aici incolo - prin mult timp intzelegand saptamani. Estimez ca pana spre sfarshitul lui ianuarie - inceputul lui februarie sunt slabe sanse sa scapam de troiene si sa ne recapatam carosabilul si locurile de parcare.

Eu mi-am dezapezit masina, dar nu indraznesc sa ies cu ea nu atat de frica traficului, sa nu se propteasca cineva imi mine si sa facem schimb de vopseluri si de table mototolite (cu toate ca si asta ma preocupa). Ci dintr-un alt motiv: mi-e groaza cand ma gandesc ca ma voi intoarce si nu voi mai gasi loc de parcare. Si atunci chiar nu o sa mai am unde sa o pun.

Therefore, in urmatoarele zile metrou si taxi scrie pe ochii nostri, colegi bucuresteni.

Damn... :(

PS: E posibil ca si Prigoana sa exagereze suma in mod voit ca sa justifice niste facturi suplimentare si sa pregateasca, sa fezandeze opinia publica pentru niste anexe la contract, nu? Dar sa lasam teoria conspiratiei la o parte. Deocamdata...


LATER EDIT: Uite si un articol cu spume la gura din Ziua pe aceeasi tema. Astia, din tabara opusa lui Basescu, mushca cu mult mai mult venin din subiect. Deh, ordinu se scrie, nu se discuta.

7 comentarii:

1307 spunea...

noroc cu zapada asta ca poate asa se mai aeriseste aerul din Bucuresti :D

Anonim spunea...

haaa...ontanu a incarcat azinoapte camioane cu zapada...s-a-ntamplat in pantelimon (probabil ca si mai central)... putea s-o faca de-o saptamana, dar bine si-acum

Turambar spunea...

Eu cred ca o fura. Nu mai are ce fura de la Primarie si acum s-a apucat sa fure zapada.

Cat o lua pe tona?

:P

Bogdan spunea...

Nope. N-o vinde. Face schimb cu zapada lui Vanghelie, si el cu cateva camioane la activ.

Intrebarea este cine incaseaza TVA-ul pe barter?

Turambar spunea...

Exista TVA pe barter, sau is this a convoluted financial joke?

Eu stiu cine il ia: tziganii, prin firmele arabilor din Ferentari :) Shi pe urma il vand si pe asta la TVA vechi second-hand, in talcioc, la juma de suma

Ce dracu stam noi la ora asta pe net, la doo noaptea? Maine, adica azi, avem servici. Si eu tocmai m-am uitat la un meci nou, proaspat, din 1999, in care Noua Zeelanda iar a mancat bataie de la Franta. O sa ma duc trist si ambetat la culcare, si poate se trezeste si Flo si mai imi da si ea o mama de bataie, sa-mi aduc aminte cine e barbatu in casa asta :)

Noapte buna. Shhhh! Incet, in soapta, sa n-o trezim :)

Bogdan spunea...

Evident ca nu e TVA pe barter, dar nu e timpul pierdut :))

Data fiind zapada, nu prea ma deplasez, practic teleworking-ul si pot sa imi imaginez ca sunt la munca la ce ora vreau si ca nu sunt atunci cand am chef.

Intrebarea este: tu cum stai cu echimozele multiple rezultate in urma masurilor punitive impuse de Flo :)

Turambar spunea...

Ma bate, Bogdane, ma bate rau!

Aseara am scapat, insa in general sunt o victima. Numai dupe ceafa imi da, shi numai cu facaletzu. S-a shi tocit lateral, in locu in care da cu el, saracu instrument de tortura...

:(

rofl

Mda: shi eu teleworking. Dar mai degraba teleraceala, ca sunt copt si as dormi / zace toata ziua. Si am o tuse baritonala demna de o olimpiada de baritoni.

Damn! I hate winter. Si cand ma gandesc ca saracia asta de zapada it's really here to stay, inca o luna cel putzin, ma apuca o depresie persistenta si nu am chef de nimic.

Damn again. Vreau la tropice :(